צפו בווידאו

נתניהו תוקף: "גאטס עלה להר הבית בשביל הפרובוקציה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים בעקבות עלייתו של ח"כ באסל גאטס להר הבית ואמר כי הוא עלה להר הבית "אך ורק לשם הפרובוקציה, אך ורק כדי להלהיט את הרוחות" (חדשות)

(וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: Issac Harari/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים בעקבות עלייתו של ח"כ באסל גאטס להר הבית וזאת בניגוד להנחייתו של ראש הממשלה שחברי כנסת לא יעלו כדי למנוע פרובוקציות.

"הר הבית שקט כבר שבועיים", ציין ראש הממשלה, "אנחנו עושים כל מאמץ כדי לשמור על השקט הזה, אבל כנראה שיש מי שזה מפריע לו".

"חבר הכנסת גטאס עלה להר הבית, הלך למסגד אל-אקצא. אני מבטיח לכם שהוא לא עשה את זה כדי להתפלל, הוא עשה את זה אך ורק לשם הפרובוקציה, אך ורק כדי להלהיט את הרוחות", תקף ראש הממשלה.

נתניהו המשיך ואמר כי "בהתאם להנחיה הכללית שלי, המשטרה הרחיקה אותו משם. אני לא אתן לאף חבר כנסת ושר כלשהו להבעיר את הר הבית, ואני קורא לכל חברי הכנסת ולאישי ציבור בכלל לנהוג באחריות ובייחוד בעת הזאת".

בסרטון שפרסם בערבית אומר גאטס: "היום, 28.10 הצלחתי להיכנס לתוך מסגד אלאקצא (הר הבית) משער השבטים למרות החלטת נתניהו למנוע מהח"כים הערבים להיכנס לחרם אלשריף. אני פה כדי לומר לנתניהו שאין לו ריבונות בירושלים וגם לא באלאקצא, ואתה (נתניהו) והכיבוש שלך לא שולטים במקום ולא תמנעו מעמנו לקיים את זכותנו בתפילה ובביקור באלאקצא. הכיבוש ואתה (נתניהו) סופכם לאבדון. והמקום הקדוש הזה ישאר אתר תרבותי ערבי אסלאמי בלבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר