המלחמה בהסתה

נתניהו: "הפלג הצפוני חותר תחת המדינה להקמת ח'ליפות מוסלמית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת הקבינט להוציא את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק ואמר: "דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה, הפלג מסית לאלימות נגד חפים מפשע" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים זך - לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים (שלישי), להחלטת הקבינט המדיני ביטחוני להוציא אל מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ואמר: "הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל חותר נגד המדינה. אין לנו דבר נגד האיסלאם".

"דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה", אמר נתניהו. "היא חייבת להתגונן מפני מי שחותר תחתיה. הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל חותר נגד המדינה. הוא מסית לאלימות נגד אזרחים חפים מפשע, הוא מקיים קשרים הדוקים עם ארגון הטרור חמאס והוא חותר תחת המדינה במטרה להקים במקומה ח'ליפות איסלאמית".

לדבריו, "כמי שנושא באחריות לביטחון המדינה, אני לא אאפשר זאת ולכן החליט הקבינט בראשותי להוציא את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית אל מחוץ לחוק"

ראש הממשלה סיים את דבריו והבהיר: "אין לנו דבר נגד האיסלאם, אין לנו דבר נגד אזרחי ישראל המוסלמים, שנהנים משוויון זכויות מלא, רובם המוחלט הם שומרי חוק. אבל בפירוש כן נמשיך לפעול נגד המסיתים, נגד מעודדי הטרור באשר הם. המטרה שלנו היא למנוע הסתה שתורמת לפגיעה בחפים מפשע, המטרה שלנו היא להגן על מדינת ישראל. זוהי חובתה של כל הנהגה אחראית וזוהי חובתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר