משלושה יוצא אחד

היום: מרכז הליכוד בוחר לעצמו יושב ראש

חברי מרכז הליכוד יצביעו היום בחמישה קלפיות ויבחרו את יו"ר מרכז הליכוד במקומו של דני דנון. המועמדים: חיים כץ, צחי הנגבי ודודי אמסלם. בנוסף יצביעו על דרישת נתניהו להקדמת הפריימריז (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

המאבק על ראשות מרכז הליכוד יגיע היום (שלישי) לסיומו כשחברי המרכז יבחרו יו"ר חדש שיחליף את דני דנון שמונה לשגריר ישראל באו"ם.

חוץ מהתמודדות על יו"ר המרכז יצביעו החברים גם על הצעתו של בנימין נתניהו להקדים את מועד הפריימריז לראשות התנועה ל-23 בפברואר.

הבוקר נפתחו הקלפיות בחמישה מוקדים ברחבי הארץ: ירושלים, תל אביב, באר שבע, חיפה וטבריה. ההצבעה תהיה חשאית ותימשך עד השעה 22:00.

יו"ר המרכז הוא תפקיד פוליטי עם כוח רב במפלגה ועליו מתמודדים שלושה: יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צחי הנגבי ושר הרווחה חיים כץ.

הקרב על מרכז הליכוד כלל בימים האחרונים עבודה אינטנסיבית מצד המתמודדים שפעלו סביב השעון להשיג תמיכה מחברי כנסת ושרים מכהנים שגם הם פעלו למענם.

לעומת זאת האיש הבכיר במפלגה - ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הודיע פומבית במי הוא תומך לראשות המרכז ובכירים במפלגה אומרים כי הסיבה לכך היא החשש יתערב ומועמדו יפסיד, המועמד שיבחר יערים קשיים עליו בתקופת כהונתו.

בכירים בליכוד הוסיפו ואמרו כי ראש הממשלה שמתמודד על ראשות המפלגה חושש כי אם יתמוך במועמד מסוים, תומכיהם של האחרים לא יתמכו בהצעתו להקדים את הפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר