"שנזכה לפרוח"

תמונות: בנט ושקד נטעו עצים בגוש עציון

יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד נטעו הבוקר עצים בתקוע שבגוש עציון, לרגל ט"ו בשבט. שקד: "מתוך האסון הגדול אנו נמשיך לטעת ולצמוח". תמונות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרק ניימן / לע"מ)

ט"ו בשבט: יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד הגיעו הבוקר (ראשון) לנטוע עצים בתקוע שבגוש עציון, לרגל ט"ו בשבט. לנטיעות הצטרפו גם ח"כ שולי מועלם וראש מועצת גוש עציון דוידי פרל.

טקס הנטיעות התקיים בבית הספר אח"י, בו לומדים תלמידים דתיים וחילונים יחד.

שר החינוך נפתלי בנט אמר: "משחר הציונות היה טרור. המענה תמיד היה: התיישבות והתקפה. המחבלים פועלים מתוך התקווה לשבור אותנו. רק כשהם יבינו שאנו צומחים, רק כשהם יבינו שאין תוחלת למדינה פלסטינית כאן, הם ישלימו עם קיומנו.

"שנזכה לפרוח ולהתעצם בארץ אהבתנו, ושיקוימו בנו דברי עמוס הנביא: "ונטעתים על אדמתם, ולא יינתשו עוד מעל אדמתם אשר נתתי להם".

שרת המשפטים איילת שקד אמרה כי "עם ישראל מבקש לגור במדינתו בשלווה ובתחושת בטחון. מבקשי רעתנו חפצים בשפיכות דמים ועקירתנו מבתינו, ראינו לכך הוכחה ביום ראשון בשבוע שעבר, בפיגוע המתועב בו נרצחה דפנה מאיר הי"ד.

"התשובה הראויה אותה יש להדגיש באוזני אויבנו היא כי את רוחו של עם ישראל לא ניתן לשבור, וכי מתוך האסון הגדול אנו נמשיך לטעת ולצמוח, ולפתח את מפעל ההתיישבות בארץ ישראל האהובה".

ח"כ שולי מועלם רפאלי, תושבת גוש עציון, אמרה כי "הפיגוע שאירע בישוב כמו כל הפיגועים שבוצעו בגוש עציון בפרט ובארץ בכלל נועדו לפגוע ביציבות שלנו בארץ ולגדוע את שמחת החיים. על כן הנטיעות השנה הם ביטוי לאחיזתנו באדמתנו, שלא ניתנת לערעור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר