רק 2 ח"כים באו לישיבה שדנה בקובלנות נכי צה"ל

הכנסת הקימה ועדת בדיקה מיוחדת שהחלה לטפל בטענות הקשות של נכי צה"ל המפגינים זה היום השלישי נגד הקיצוצים בקצבאותיהם, אך לישיבה הגיעו רק היו"ר שלה ישראל חסון וח"כ מטלון. השאר נעלמו

אילוסטרציה: פלאש 90

רק 2 חברי כנסת באו הבוקר לישיבה שדנה בקובלנות נכי צה"ל בכנסת. כל שאר חברי הוועדה לא רק שלא הגיעו אלא גם לא הודיעו שייעדרו.

הכנסת הקימה באחרונה ועדת בדיקה מיוחדת שהחלה לטפל בטענות הקשות של נכי צה"ל המפגינים זה היום השלישי נגד משרד הביטחון על הקיצוצים שנעשו בקצבאותיהם והפגיעה במעמדם. אך לישיבה הגיעו רק היו"ר שלה ח"כ ישראל חסון וח"כ מטלון. "הח"כים ידעו להיאבק על שיבוצם בוועדה אך מן הרגע שכבר מונו הם מרשים לעצמם להיעדר, ובכך הם מוכיחים כמה הנושא מעניין אותם", אמר ח"כ חסון בפתיחת הישיבה.

ועדת החוץ והביטחון של הכנסת שבה והביאה היום לידיעת הציבור כי בימים אלו מקיים צוות בדיקה פרלמנטרי, בראשות ח"כ ישראל חסון, בחינה של התנהלות אגף שיקום נכים ואגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון.

צוות הבדיקה עוסק בכל היבטי הפעילות של אגף השיקום ומתמקד בהגדרות, יעדים, תורת שיקום, האוכלוסיות הזכאיות, תהליכי עבודה, איכות ושירות, חקיקה, תקנות ויישום, תקציב וטיפול במשפחות השכולות – אלמנות, יתומי צה"ל ואחים שכולים.

הוועדה קוראת לנכי צה"ל, ולכל המעוניינים להופיע בפני צוות הבדיקה ולהתבטא בנושאים אלו בעקבות התנסות אישית, לפנות בפקס: 02-6753100, או בטלפון: 02-6408536. רישום הפניות יסתיים ביום שלישי, י"ט בכסלו תש"ע (6 בדצמבר 2009).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר