נתניהו מאיים: נגיע לכל מי שעמד מאחורי הפיגוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין התייחסו לפיגוע הטרור בקו 12 של חברת אגד בשכונת תלפיות בירושלים: "נרדוף ונשיג כל מבקש רעתנו עד אשר יובטח השקט" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: עמית שאבי)

טרור האוטובוסים חוזר לירושלים: ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן רובי ריבלין התייחסו הערב (שני) לפיגוע הטרור בקו 12 של חברת אגד בשכונת תלפיות בירושלים: "נרדוף ונשיג כל מבקש רעתנו עד אשר יובטח השקט".

ראש הממשלה אמר במהלך נאום שנשא הערב: "אחר הצהריים בירושלים התלקחו שני אוטובוסים בפיגוע טרור. אני שולח איחולי החלמה לפצועים. אנחנו נאתר מי הכין את מטען החבלה הזה. אנחנו נגיע למשלחים, אנחנו גם נגיע למי שעומד מאחוריהם, אנחנו נבוא חשבון עם הטרוריסטים הללו".

לדבריו: "אנחנו מצויים במאבק מתמשך נגד הטרור, של סכינים, של טילים וגם טרור של מנהרות".

ראש הממשלה התייחס גם לחשיפת המנהרות ואמר: "אני מבקש לומר לכם שישראל השיגה הישג גדול במאמץ לאיתור מנהרות הטרור. בממשלה הקודמת הנחיתי את צה"ל למצוא פתרון לאתגר הזה ששום מדינה בעולם לא פתרה אותו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "תפילותינו נתונות להחלמת פצועי מתקפת הטרור המטופלים בשעה זו בבתי החולים בירושלים".

לדבריו: "ביום שכזה, אשר בבוקרו נחשפת, בזכות פעילות כוחות הביטחון המסורים, מנהרת תופת בדרום הארץ, ובערבו אנו מבהילים אזרחים ששבו משגרת יומם אל בתי החולים, ברור לכולנו כי מאבקנו בטרור לא יפסק". הנשיא הצהיר: "נרדוף ונשיג כל מבקש רעתנו עד אשר יובטח השקט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר