לא רואים בעיניים

200 החיילים הנחושים של ביבי ושרה נתניהו

"אתם מלגלגים על ביבי שנרדם? אין לו רגע מנוחה, כי הוא דואג לחייכם" - זו רק דוגמית של טוקבק שנכתב בהתלהבות כדי להגן על כבודם של המנהיג העליון ורעייתו. צבא האמת של נתניהו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כשראש הממשלה נרדם, הם קופצים להגן עליו ((צילום: RR מדיה תמונה: קובי גדעון, לע"מ)

קבוצת וואטסאפ מחתרתית בליכוד, בה פעילים ברציפות כ-200 חברים, מתמקדת יום יום במטרה אחת: תיקון העוולות שהתקשורת מעוללת לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. כל השיטות כשרות - מהעלאת תמונות מחמיאות של נתניהו ועד תגובות בפייסבוק וטוקבקים אינסופיים על כל כתבה אפשרית.

כשראש הממשלה נרדם השבוע לרגע קט בעת הטקס הרשמי באוגנדה לציון 40 שנה למבצע אנטבה - לחברי הקבוצה כבר היתה תשובה מוכנה: "נתניהו לא נרדם אף פעם, הוא תמיד חושב על ישראל".

ליענקי פרבר, צעיר נלהב שלא רואה בעיניים כשמדובר בכבוד של ביבי או שרה היתה תשובה "שנונה" אחרת: "כל אלו שמלגלגים על ביבי שנרדם - אתמול הוא לא צפה ביורו. הוא דואג יום ולילה כדי שאותם ליצנים יוכלו לחיות. אין לו רגע של מנוחה. תתביישו!".

כשמתפרסמות חדשות לבקרים פרשיות מביכות על שרה נתניהו - החל משלל תביעות העובדים לשעבר במעון הזוג המלכותי וכלה בענייני הבקבוקים, הגלידות והבריכה - חברים בקבוצה ממהרים לתקוף בחזרה: "די להתעללות באישה נרדפת" - היא תשובה החוזרת על עצמה שוב ושוב.

מי שמנהלת את ה"חמ"ל", היא אסנת מידן, פעילה ותיקה במפלגת השלטון. היא טוענת כי "נתניהו הוא אחד האנשים הגאונים בעולם. איש שכולם רוצים להיות נוכחים לידו". בפלאפון שלה מרוכזים מספרי טלפון של יותר מ-1,500 אנשי מרכז הליכוד: "כשיש באזז נגד שרה אנו ממלאים את הרשת בתמונות שלה, כותבים דברים טובים עליה - ויש הרבה דברים שהיא עושה", היא אומרת לערוץ 10 שחשף את פעילות הקבוצה.

שרה נתניהו גם חברה בקבוצה הפעילה ומפקחת מקרוב על כל הפעילות. אסנת מספרת, שהיא "יכולה לראות אונליין ששרה עוקבת אחרי הפעילות שלנו ומזדהה איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר