בעד או נגד?

"הייתי בהלם: נתניהו התקשר וביקש להפסיק את קידום הבניה"

בניגוד להכרזותיו הפומביות של נתניהו לאחר השבעת טראמפ, על הסרת כל הגבלות המדיניות על הבנייה בירושלים, נשמעת היום הטענה כי למעשה הוא פועל לעצירת הבנייה (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

לפני שלושה שבועות, כשראש הממשלה הכריז על הסרת הגבלות הבנייה במזרח העיר, חברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים נשמו לרווחה. הם היו בטוחים שנגמרו ימי הפיקוח ההדוק של משרד ראש הממשלה על כל יחידת דיור.

היום (רביעי) מתברר, כי נתניהו עדיין מעכב, בפועל, מיזם בנייה בדרום העיר. בשכונת גבעת המטס בדרום ירושלים, ממתינים כבר שלוש שנים 1,500 דונם לאישור בניה של משרד השיכון, ולפי דבריו של סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן, נתניהו מנחה בימים אלו שלא לתת אישור בנייה ל-2,600 יחידות הדיור המתוכננות שם.

"לפני שבוע וחצי פגשתי את שר השיכון, ושאלתי אותו למה לא מקדמים את הבנייה בגבעת המטוס. הוא הפתיע אותי וענה לי בצורה מאוד ברורה: 'נתתי הנחייה לקדם את הפיתוח בגבעת המטוס, יום למחרת קיבלתי טלפון מראש הממשלה שביקש ממני להפסיק. לא לקדם את הפיתוח'. נשארתי בהלם", גילה תורג'מן בראיון לגלי צה"ל.

כזכור, לפני כשבועיים הסביר נתניהו בפני הקבינט כי הסיר את כל המגבלות המדיניות על הבנייה בירושלים. הבוקר סירבו בלשכת ראש הממשלה להתייחס לפרסום, ומטעמו של השר הבינוי והשיכון, יואב גלנט נמסר: אנו לא מכירים את הפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר