ביקור ידידותי

ברלוסקוני בארץ: דמע ב"יד ושם", התרגש בבית הנשיא

ראש-ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, מקיים מאז אתמול ביקור בישראל, מלווה בפמלייה גדולה הכוללת גם שרים בכירים. הוא ערך ביקור במוזיאון "יד ושם" ולא היסס כשהצהיר על הידידות העמוקה שנרקמה בין שתי המדינות: "מדינת ישראל חברה קרובה שלנו" (חדשות)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |
סילביו ברלוסקוני ונתניהו, היום (פלאש 90)

לא בכל יום מגיעה לכאן אישיות פוליטית משפיעה כל-כך, שלא מתביישת להצהיר על יחסיה הקרובים עם ישראל. סילביו ברלוסקוני, ראש-ממשלת איטליה הוא אולי דמות מושמצת במדינה שלו אבל בעולם הוא מוערך. מאז אתמול הוא מקיים ביקור מתוקשר בישראל, מלווה בפמלייה גדולה הכוללת גם שרים בכירים. "תוכלו להפנות אלינו כל בקשה כדי שנתמוך בכם בקהילה הבינלאומית", הוא אמר אתמול לראש-הממשלה, בנימין נתניהו.

סילביו ברלוסקוני הגיע הבוקר לישיבת הממשלה, ומוקדם יותר ערך ביקור במוזיאון "יד ושם" בירושלים. הדברים שאמר אתמול לכלי התקשורת, באו כהמשך ישיר לכך:

"התנהגתי תמיד באופן הטבעי ביותר שראיתי לנכון לתמוך בעם שלכם, במדינה שלכם ובהיסטוריה שלכם. המדיניות שלנו עלתה תמיד בקנה אחד עם זו של ראש הממשלה בישראל. במצב הנוכחי התפקיד שלי לדאוג שמנהיגי העולם כולו לא ייפלו לטעות האדישות, טעות שכבר הביאה לטרגדיה גדולה".

"אמשיך להתנהג כפי שהתנהגתי. מתוך אמונה בצדקת דרככם ומתוך אמונה שאי אפשר לעצום עיניים לנוכח הסכנה שנשקפת לכם. הבאתי לכאן את הממשלה שלי לפגישה ראשונה בשורה ארוכה של מפגשים".

ראש-ממשלת איטליה הדגיש: "מדינת ישראל הופכת להיות אחת מחמש החברות הקרובות של איטליה מכיוון שכך תוכלו להפנות אלינו כל בקשה כדי שנתמוך בכם בקהילה הבינלאומית. אני מבטיח לך ולכולם שזו לא דעתי האישית בלבד, אלא שלממשלה כולה ולעם האיטלקי שמרגיש קרוב אליכם ורוצה להיות איתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר