צפו בוידאו

בגין: "הממשלה לא תחזור על שטות הויתור בירושלים"

בזמן שנערכים מגעים לחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים בעקבות לחץ אמריקאי, ומתחת לפני השטח נעשים נסיונות להידברות עם סוריה, השר בני בגין מבהיר אתמול בנאומו בכנס ירושלים "בשם ממשלת ישראל, אני מצהיר שלא יהיו וויתורים על חלקים בירושלים". דיווח (פוליטי)

בני בגין, השר בלי תיק ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר אמש (יום שני) כי הוא "מתחייב בשם הממשלה שהצעות לויתור על חלקים מירושלים לא יחזרו".

השר בני בגין אשר השתתף בכנס ירושלים התייחס לוויתורים על ירושלים ואמר כי על "על שולחן המשא ומתן הוצעו הצעות מרחיקות לכת. לא רק במזרח ירושלים - הוצע גם ויתור על ריבונות יהודית בהר הבית, הר הזיתים ועיר דוד".

"אני רוצה לומר בשם ממשלת ישראל שהצעות שטותיות כאלה ודומות להן לא תחזורנה בשום פנים ואופן".

השר בני בגין הוסיף כי יש לאפשר גישה חופשית לכל אזור בירושלים לכל הדתות אך כדי להבטיח זאת ירושלים חייבת להיות בריבונות הבלעדית של מדינת ישראל. "ירושלים כולה בריבונות ישראל לא תחולק עוד" סיים את דבריו.

במושב הפתיחה של כנס ירושלים השביעי השתתף הערב גם ראש העיר ירושלים ניר ברקת אשר הציג את שנתו הראשונה לכהותנו בעירייה.

כנס ירושלים מספק במה ישראלית ייחודית להעלאה לדיון את הנושאים הבוערים הנמצאים בראש סדר העדיפות הלאומי של מדינת ישראל, ערכים חברתיים ושאיפות מדיניות ולאומיות, כמו גם את האתגרים הרבים והאיומים החיצוניים, העומדים בפני ישראל ושאר מדינות המערב ברחבי העולם.

השנה כנס ירושלים הופך לכנס בין לאומי וזאת בהמשך למושב מיוחד של הכנס שהתקיים בחודש נובמבר האחרון בבניין הסאנט בוואשינגטון בהשתתפות חברי סנאט, קונגרס ומשלחת ישראלית של שרים,ח"כ"ם ופקידים בכירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר