"נגד איראן"

דרמטי: ראש הממשלה ישא הערב נאום מיוחד לאומה

על רקע התקיפה הנרחבת הלילה של בסיסי איראן בסוריה, צפוי ‏ראש הממשלה בנימין נתניהו לשאת נאום בשעה 8 בערב ולחשוף בו מידע דרמטי בנושא הגרעין האיראני, בעקבות מאגר מסמכים שישראל תפסה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Kobi Gideon / GPO)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור נאום לאומה בקריה בתל אביב, הערב (שני) בשעה 20:00. לפי הודעת לשכת ראש הממשלה, ההצהרה תעסוק ב"התפתחות משמעותית בעניין הסכם הגרעין עם איראן".

לאחר פרסום הודעת לשכת רוה"מ, צנחה בורסת המניות בתל אביב בכשישה אחוזים, בשל פאניקה שאחזה ברוכשים ובברוקרים.

לפי דיווח כתב 'החדשות' עמית סגל, ישראל הניחה את ידה על מאגר של מידע מודיעיני דרמטי הכוול מסמכים איראניים, המוכיחים ככל הנראה כיצד המעצמה השיעית הוליכה שולל את העולם כולו בהתנהלותה לאחר חתימת 'הסכם הגרעין' עם המערב, בו היא התחייבה לעצור את פיתוח הגרעין למשך 10 שנים.

שרי הקבינט מגיעים לדיון בקריה, היום (צילום: עמית הובר, ynet)

בשעות הקרובות יקיים היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת שיחות טלפון עם עמיתיו בבריטניה, צרפת וגרמניה, כדי לעדכן אותם על המידע המודיעיני החדש בנושא הגרעין האיראני

הצהרה דרמטית זו תימסר כמובן בצל התקיפה הלילה בסוריה, שלפי הדיווחים נהרגו בה כ-20 אזרחים איראנים והושמדו בה 200 טילים ארוכי טווח שיכולים היו להגיע לכל אזור בישראל.

בשל נאומו המתוכנן בקריה, בוטל נאומו של נתניהו בפתח מליאת הכנסת שהיה אמור להתקיים אחר הצהריים. על פי הדיווחים, שרי הממשלה החברים בקבינט הביטחוני, עודכנו בפרטי הודעת נתניהו, במהלך ישיבת החירום שנערכה בצהריים בקריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר