"לצה"ל יש גיבוי"

הנשיא ריבלין: "ארדואן עבר את כל הגבולות"

נשיא המדינה ראובן ריבלין תקף את נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן ואמר: "בלי כל ספק, הנשיא הטורקי ולא בפעם הראשונה, עבר את כל הגבולות המותרים בין מדינות שמשתפות פעולה" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ריבלין בגובל הרצועה, היום (צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

נשיא המדינה, ראוב ריבלין, ביקר הצהריים (חמישי) בעוטף עזה, שוחח עם חקלאים, קיבל סקירה ביטחונית ונפגש עם חיילים המוצבים באזור.

בדברים שנשא בקיבוץ עלומים אמר הנשיא: "באנו להצדיע לאזרחי מה שנקרא עוטף עזה ומה שראש המועצה בצדק אמר עוטף מדינת ישראל ובכל דור ודור יש לנו עוטפים אחרים של מדינת ישראל.

"היו לנו את יישובי הצפון בזמנים לא פשוטים, היו את יישובי הבקעה בזמנים לא פשוטים, היו את תושבי ירושלים בזמנים לא פשוטים. והיום בלי כל ספק שהמערכת של האיזור הזה היא המערכת העוטפת במדינת ישראל. היא עוטפת את מדינת ישראל כי בנינו, חיילינו, חיילי צה"ל שהוא צבא עם במלוא מובן המילה".

לדבריו: "אנחנו צבא שבו הילדים והנכדים שלנו שומרים על הבתים שלנו, על הבתים של הוריהם, על אחיהם בגני ילדים ובבתי ספר. אנחנו לא ששים אליי קרב, כל מה שאנחנו רוצים זה לחיות בארצנו בשלום. באתי להצדיע לכם, לכל התושבים, אבל בעיקר לכם החקלאים ולומר לכם אין כמוכם".

באשר לביקורת על צלפי צה"ל בגבול אמר ריבלין: "לפני כל דבר אחר, אני רוצה להגיד שלצה"ל יש גיבוי מלא לפעולות שהוא מבצע כאן באזור ובכל מקום שבו הוא נדרש להגן על גבולות המדינה ובטחונה והאחריות שבה הוא מבצע את פעילותו גם כאשר היא פעולה לא פשוטה".

כשנשאל על המתיחות הנוכחית מול טורקיה אמר הנשיא: "בלי כל ספק, הנשיא הטורקי ולא בפעם הראשונה, עבר את כל הגבולות המותרים בין מדינות שמשתפות פעולה. שיתוף הפעולה בינינו לבין טורקיה הוא בענפים רבים – ואני חושב שהתנהלותו של ארדואן כמגן על אנשים אשר בשם האסלאם רוצים בהרס ישראל, היא דבר חמור ביותר והייתי מציע להנמיך את הטון בכל מה שקשור לדברים שהרי בסופו של דבר, נצטער עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר