התקרית החריגה

שרה צרחה על גרונר: "אנחנו שונאים אותך"

דיווח: במהלך התקרית בין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו למנכ"ל משרדו אלי גרונר, צרחה רעיית רוה"מ על גרונר: "אנחנו שונאים אותך" תוך שהיא אחזה בעט ונופפה לעברו באופן מאיים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: חדשות 2)

דיווח: שרה נתניהו צרחה על מנכ"ל משרד ראש הממשלה הפורש אלי גרונר: "אנחנו שונאים אותך" תך כדי שהיא אחזה בעט ונופפה לעברו של גרונר באופן מאיים.

ימים לאחר חשיפת 'הארץ' על התקרית בה התרחש עימות כמעט פיזי בין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו למנכ"ל משרד רוה"מ אלי גרונר, נחשפים פרטים נוספים על התקרית החריגה - לכאורה.

על פי הדיווח של גיא פלג בחברת 'החדשות', בפגישה משולשת שהתקיימה במעון הרשמי בבלפור, קיבלה נתניהו את פניו של גרונר בצרחות וצעקה לעברו "אנחנו שונאים אותך".

על פי עדויות של גורמים בלשכת ראש הממשלה, שרה נתניהו אחזה בעט ונופפה לעברו של גרונר באופן מאיים, עד שהוצאה מהחדר על ידי ראש הסגל יואב הורביץ תוך שהוא אומר לה "תירגעי, תירגעי, תירגעי".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "עוד דוגמה לשקרים והכפשות מעוותות שהתקשורת מפרסמת נגד רעיית ראש הממשלה מזה למעלה מעשרים שנה. התקשורת לא מפסיקה להכפיש את דמותה ואינה מסוגלת לומר מילה אחת אמיתית עליה כאם, כרעיה, וכמי שעושה דברים רבים וטובים למען הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר