תפנית בבירה

רחל עזריה תתמודד לראשות העיר ירושלים

חברת-הכנסת רחל עזריה, ממפלגת 'כולנו', החליטה להתמודד לראשות העיר ירושלים בבחירות הקרובות, ובכך תהיה לאישה הראשונה שמתמודדת לתפקיד - מול שישה מועמדים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רחל עזריה (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

תפנית במירוץ לראשות העיר ירושלים: חברת-הכנסת רחל עזריה, ממפלגת 'כולנו', החליטה להתמודד לראשות העיר ירושלים בבחירות הקרובות, דבר אשר עשוי לטרוף את הקלפים ולשנות את חלוקת הקולות בין המועמדים בבחירות הקרובות.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' הבוקר (ראשון), עזריה בת ה-41, נשואה ואם לארבעה, שכיהנה בעברת כסגנית ראש העיר ירושלים, הודיעה כי תתמודד לראשות, ובכך תהיה לאישה הראשונה שמתמודדת לראשות הבירה ירושלים.

עזריה אמרה כי "הרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים, הביאו אותי להחלטה לחזור הביתה, למקום בו הלב שלי נמצא, ולהציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים".

לדבריה, "כעת, עם יותר ניסיון ותפקידים ציבוריים, אני חוזרת לפעול למען ירושלים - מתוך ירושלים. אני מתחייבת להמשיך ולפעול באותה נחישות, רגישות ושליחות גם בעתיד".

לא פעם ידעה עזריה חיכוכים ועימותים מול ההנהגה החרדית על נושאים מהותיים כגון כשרות, הדרת והאדרת נשים ועוד, כך שבשלב זה לא נראה כי תזכה לתמיכה חרדית, גם לא חלקית.

על פי המסתמן, עזריה תקבל את תמיכת מפלגת "כולנו" משם באה, לעומת זאת קובי כחלון, אחיו של שר האוצר משה כחלון, ככל הנראה לא יתמודד לבסוף, בעקבות כך.

יוזכר כי מול עזריה הודיעו עד כה שישה על מועמדותם - משה ליאון, עופר ברקוביץ', זאב אלקין, יוסי חביליו, אבי סלמן ונחמן שי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר