"נזקק לאנטיביוטיקה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין לקה בשפעת

הנשיא ריבלין ביטל את כל פגישותיו וסיוריו המתוכננים, בין היתר בגבול רצועת עזה, זאת לאחר שבבדיקות שערכו לו התגלה חיידק. ראש הסגל, החרדית: "הוא מסתובב בבית" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנשיא ריבלין, לצד ראש הסגל שלו (צילום: שלומי כהן)

לשכתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין הודיעה היום (רביעי), כי "בהנחיית רופאיו, הוא יקבל בשבועות הקרובים טיפול אנטיביוטי תוך-ורידי רציף".

"בשל טיפול זה, ינהל הנשיא לוח זמנים מבוקר ומרווח יותר, שיאפשר לו את המנוחה הנדרשת", נאמר עוד בהודעה שיצאה ממשכן הנשיא בירושלים.

מתברר, כי בשבוע האחרון סובל ריבלין בן ה-78 משפעת קלה. בבדיקות שנערכו לו נמצא חיידק, והרופאים החליטו להגביר את הטיפול האנטיביוטי ולהעניק לו טיפול מתמשך.

בשל כך הוא אף דילל את לוח הזמנים שלו וביטל מספר אירועים, ביניהם סיור בגבול רצועת עזה וביקור בגדוד הסיור הבדואי.

כזכור, לפני כשנה וחצי אושפז רובי ריבלין למשך 24 שעות, לשם התקנת קוצב לב. הנשיא מקפיד מאז לעבור בדיקות סקר תקופתיות, שכוללות בדיקות דם ומבדקי לב ריאה, ולאחריהן נוהגים רופאיו לעדכן כי "הוא מקפיד לשמור על כושר ועל תזונה נכונה; מצבו הרפואי מצוין".

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני), יו"ר הועדה לביקורת המדינה, צייצה בטוויטר: "החלמה מהירה לנשיא הנפלא שלנו. דיברתי כעת עם ראש הסגל שלו רבקה רביץ, היא אמרה שככל הנראה מדובר בחיידק כלשהו, שהנשיא מסתובב בבית ושהכל בסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר