דיפלומטית חדשה?

תקדים: שרה נתניהו תטוס בשליחות מדינית

הגברת שרה נתניהו תיסע לשליחות מדינית יחד עם משלחת של משרד החוץ לאחר שהוזמנה לגואטמלה על ידי אשת הנשיא מוראלס. משרד ראה"מ: "זהו ביקור היסטורי" (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, תצא לראשונה לבדה בעוד כשבועיים לשליחות דיפלומטית רשמית מטעם משלחת של משרד החוץ, בעקבות הזמנתה של אשת נשיא גואטמלה, פטריסיה מוראלס.

על פי הדיווח ב-ynet, רעיית ראש הממשלה והמשלחת הישראלית הוזמנו להשתתף בהנחת אבן פינה לשכונה חדשה בכפר "ירושלים", שנבנה באחרונה במטרה לשכן את מפוני ונפגעי התפרצות הר הגעש פואגו לפני כחצי שנה. עד סוף דצמבר יגורו במקום 50 משפחות. כיום גרות ביישוב הקטן רק שמונה משפחות.

הזוג נתניהו בבית הלבן, (חיים זך, לע"מ)

הכפר הקטן נבנה ביוזמה של רבה החרדי של גואטמלה, הרב יוסף ג'רמון, ישראלי לשעבר, בסיוע זק"א וארגונים מקומיים. באירועים צפויה נתניהו להכריז על סיוע ישראלי נוסף בתחום סיוע רפואי לילדים וכן בתחום טיפול במי השתייה – נושא בעייתי מאוד בגואטמלה, שנמצא בטיפולה של אשת הנשיא שכאמור יזמה את הזמנתה של נתניהו למדינה.

היחסים בין ישראל לגואטמלה התחזקו מאד בשנים האחרונות והגיעו לשיאם בהעברת השגרירות לירושלים לאחר הכרזת הנשיא טראמפ. הנשיא ג'יימי מוראלס אף ביקר בישראל לפני כשנתיים ובטקס העברת השגרירות לפני כחצי שנה.

הרב גרמון עם הנשיא ונתניהו בטקס העברת השגרירות

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי כי רעיית נשיא גואטמלה ציינה בהזמנתה לשרה נתניהו, כי מדובר ב"בביקור היסטורי שיהווה אות לידידות בין המדינות ולחיזוק מחויבותן ההדדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר