הצליח לו

פרופסור אמיר חצרוני, מהיום: חבר 'העבודה'

הפרופסור הפרובוקטיבי, שבעבר כינה את החרדים "שרצים שבולסים קוגל" והרבה להשתלח במזרחיים ובחיילי צה"ל, הצליח לאחר מכשולים רבים להתפקד למפלגת העבודה (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חצרוני (צילום: יח"צ)

פרופ' אמיר חצרוני הצליח לאחר עיכובים רבים להתפקד למפלגת העבודה, והחל מהיום הוא נמנה על שורותיה כחבר מן המנין.

על פי הפרסום ב'מקור ראשון', הפרופסור הפרובוקטיבי התפקד בלי להודיע על כך מראש, ולכן הצליח בכך, בשונה מהעבר בו כשל בניסיונו להתפקד למפלגה, זאת בעקבות פעילותו של יו"ר המפלגה דאז יצחק (בוז'י) הרצוג באמצעות המזכ"ל ערן חרמוני.

עם סיום תהליך התפקדותו למפלגה אמר חצרוני כי בכוונתו לחזק את האגף הלא ציוני במפלגת העבודה והוא קיבל השראה מהמהלכים הראשוניים של ראש עיריית חיפה, עינת קליש-­רותם, שלפחות בהתחלה חברה למפלגת חד"ש ורצתה למנות את הפעיל האנטי ציוני, רג'א זעאתרה.

בשיחה עם אתר מקור ראשון נימק חצרוני: "אני רוצה לחזק את האגף האנטי ציוני במפלגה. לצערי הם הולכים יותר מדי ימינה ולמרכז. זה בלט עם התפטרותו של זוהיר בהלול, ולכן צריך לחזק את האגף האנטי ציוני".

"צריכה לקום קואליציה רחבה, שתוכל להכיל גם את המפלגות הערביות. את כולם - מבל"ד עד איתן ברושי", הוסיף חצרוני, שהביע את סיפוקו ממה שאירע בחיפה: "העובדה שמפלגת העבודה הלכה בחיפה עם זעאתרה היא עובדה משמחת".

לדבריו, "הרעיון הזה שאתה מחרים עשרים אחוז מהציבור במדינת ישראל רק בגלל שהוא לא ציוני ולא רוצה את המדינה זה דבר שלא יעלה על הדעת. אני רוצה שבמפלגת העבודה יהיה קול שיגיד שהרשימה המשותפת כשרה לחלוטין לכל קואליציה. אין סיבה שלא לשבת עם טיבי, זועבי ועודה וכל מי שלא יהיה שם. הם נבחרים בדיוק כמו סמוטריץ'".

"איך אתה מוכר לציבור מסרים אנטי ציוניים? אתה לא יכול למכור דרך איימן עודה וחנין זועבי. זה לא יילך. הם ערבים ומסומנים. הדרך היא לעשות השתלטות עוינת, שתחייב את המפלגות הציוניות לעשות שיתופי פעולה עם ערבים לא-ציוניים".

במענה לשאלת הכתב ישי פרידמן האם יו"ר העבודה אבי גבאי יכול להיות ראש ממשלה, השיב חצרוני: "הוא רואה את עצמו כראש ממשלה?! אני לא משתגע על גבאי. אני חושב שהוא מתאים להיות פקיד מדינה שהולך לעשות ביזנס עם בזק...".

כזכור, לפני מספר חודשים מחקה פייסבוק את חשבונו של חצרוני, בשל תלונות רבות של גולשים על השתלחויותיו הבוטות: נגד המזרחיים בהם הוא רואה כ"נגע", חיילי צה"ל והחרדים אותם הוא כינה "שרצים שבולסים קוגל".

בעקבות התנהגותו, אף תקף אותו ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, לאחר התבטאותו נגד אכילת מצות בפסח: "חצרוני גימטריא 'השטן', כי זה התגלמות של השטן", אמר הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר