יחד עם נתניהו

גלנט עזב את כולנו והצטרף רשמית ל'ליכוד'

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, הצטרף במסיבת עיתונאים רשמית למפלגת הליכוד וחתם מול ראש הממשלה על טופס ההתפקדות שלו לליכוד. נתניהו: "התרשמתי עמוקות" (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

שר העלייה והקליטה יואב גלנט הצטרף במסיבת עיתונאים יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו למפלגת הליכוד וחתם מול נתניהו על טופס ההתפקדות שלו למפלגה.

כזכור, גלנט ששימש עד לא מכבר כשר הבינוי והשיכון מטעם 'כולנו' הודיע לכחלון כי החליט לעזוב את המפלגה ולהתפטר ממשרד השיכון ומחברותו בכנסת בדרכו להתמודד בפריימריז מפלגת 'הליכוד', לקראת הבחירות לכנסת.

בליכוד קיבלו את גלנט בזרועות פתוחות והוא מונה מיד עם התפטרותו לתפקיד שר העלייה והקליטה מטעם הליכוד.

ראש הממשלה שפתח את מסיבת העיתונאים העניק לגלנט קבלת פנים חמה ואמר "אנחנו מקבלים היום לשירות הליכוד את השר יואב גלנט. פיקדת על הרבה מבצעים ורבים עלומים, בשנים האחרונות שירתת כשר מצוין בממשלה וכחבר קבינט".

נתניהו רמז בעקיפין כי גלנט צפוי להיות הדמות הביטחונית הבכירה של הליכוד בבחירות הקרובות ואמר, "התרשמתי עמוקות מהרצינות שלך מהאחריות שלך מהמקצועיות שלך בדרך בה סייעת לי ולממשלה לקבל החלטות מאד חשובות חלקן מאד נועזות כדי להתמודד עם האתגרים הביטחונים סביבנו".

השר גלנט התייחס גם כמעט ורק לעברו הצבאי ביטחוני ואמר, "למעלה מ-40 שנה אני חייל בשירותה של מדינת ישראל, מעולם לא נרתעתי מקשיים ואתגרים. בשנים האחרונות אני עוקב מקרוב כחבר הקבינט וכשר בממשלת ישראל אחר האופן הרשמי וההחלטי בו אתה מנהיג את מדינת ישראל בעולם סוער ואזור עוין. אני נמצא לצדך ורואה את קור הרוח ושיקול הדעת בהחלטות מורכבות ביותר. אני רואה מקרוב כיצד אתה מנווט בחכמה ובנחישות את מדינת ישראל במציאות רבת אתגרים. יישר כוחך".

"היום אני גאה להצטרף לשורות הליכוד, ומצפה לקחת חלק מרכזי בהמשך העישיה ההביטחונית החברתי תוהכללילת במדינת ישראל זו זכות עבורי להיות חלק ממשפחת הליכוד, התנועה הכי חברתית, הכי לאומית הכי שורשית והכי דמוקרטית במדינת ישראל".

"תודה אישית על האמון והשותפות האתגרים רבים אך ידינו תמשיך להיות בעליונה בכל מאבק תחת הנהגתך נעשה ונצליח", אמר גלנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר