צפו במתקפה

"חצוף שכמוך": ליצמן נגד הרופא שסירב לטפל בנתניהו

סגן שר הבריאות יצא במתקפה חריפה נגד הרופא הבכיר ב'הלל יפה' שאמר כי אם ראש הממשלה נתניהו יזדקק לטיפולו, הוא יסרב לכך: "אמירה מקוממת שאין לעבור עליה לסדר היום" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דבריו של ליצמן (באדיבות המצלם)

"אני מגנה בתוקף את התבטאות הרופא מבית החולים הלל יפה, על כך שלא יטפל בנתניהו", כך אמר היום (שלישי) סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן.

כזכור, ב'ישראל היום' נחשף הבוקר, כי מנהל המחלקה הנוירולוגית ב'הלל יפה' בחדרה, ד"ר ירון ריבר, אמר בשיחה עם עמיתיו: "צריך להעיף את נתניהו. לא אטפל בו אם יגיע לכאן".

ליצמן הגיב להתבטאות חריגה זו ותקף: "מדובר באמירה מקוממת שאין לעבור עליה לסדר היום. רופא במדינת ישראל אינו יכול לקחת את החוק לידיים ולהודיע על טיפול סלקטיבי. לא נגד ראש ממשלה ולא נגד אף אדם. המחויבות הראשונה שלנו במערכת היא לתת את הטיפול הטוב ביותר לכל אדם".

"הוריתי לגורמי המקצוע במשרד לבחון את הצעדים המשמעתיים הנדרשים במקרה זה. זו אמירה שאין לה מקום במערכת הבריאות. הדעות האישיות שלו לא חשובות ועליו לטפל בכל אדם ללא הבדל", סיים סגן שר הבריאות.

מבית החולים הלל יפה נמסר בתגובה לפרסום ב'ישראל היום': "למרכז הרפואי רקורד של עשרות שנים של טיפול מקצועי, איכותי ומסור לקהילה כולה, ללא הבדל דת, גזע, מין, תפיסה פוליטית או אחרת. כך היה, כך עכשיו, וכך יהיה לעד".

"המרכז הרפואי שירת לאורך השנים במסירות רבה אישי ציבור רבים, ביניהם, ראשי ממשלות, נשיאים, ראשי מועצות ועיריות המתגוררים או שהתגוררו באזור, לרבות את ראש הממשלה הנוכחי, כשהיה צורך בכך (כך גם פורסם בעבר בהרחבה בכלי התקשורת)".

ב'הלל יפה' אף יוצאים להגנתו של הרופא הבכיר: "ד"ר ריבר טיפל עד היום בעשרות אלפי מטופלים, ובכל אדם באשר הוא אדם במקצועיות ובמסירות, כך עשה וכך ימשיך לעשות. כל אמירה שאינה בהלימה לחזון בית החולים לתת מענה וטיפול רפואי שוויוני, איכותי, נגיש וזמין על ידי מי מעובדיו, אינה מקובלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר