הפסקת העמימות

רוסיה: תקיפות ישראל בסוריה - חלק מקמפיין הבחירות

רוסיה, שמוקדם יותר היום דרשה מישראל להפסיק את תקיפות המטרות האיראניות בסוריה, שיגרה הערב את שגרירה בישראל כדי לעקוץ את נתניהו, על שהחליט ליטול אחריות רשמית לתקיפות (מדיני)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תקיפה ישראלית בסוריה (צילום: מתוך טוויטר)

אנטולי ויקטורוב, שגריר רוסיה בישראל, התייחס הערב (רביעי) להחלטה בישראל להפר את העמימות סביב תקיפותיה החוזרות ונשנות ברחבי סוריה.

בראיון לערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS אמר השגריר: "משרד הביטחון הישראלי מוציא עכשיו בדרג גבוה מאד הודעות מידיות על כל התקפה וכל צעד, ולדעתנו יש לכך קשר ישיר לחלוטין לקמפיין הבחירות כאן במדינה הזאת".

"אנחנו נמשיך לשכנע את ישראל לשנות את דרך הפעולה", אמר ויקטורוב במענה לשאילה מה יהיו ההשלכות אם ישראל תמשיך לתקוף מטרות איראניות בסוריה.

התקיפה האחרונה (צילום: דובר צה"ל)

לדבריו, "רוסיה רוצה להקטין את המתחים בין איראן לישראל, ומעדיפה שהדבר יתרחש במשא ומתן ישיר בין שתי המדינות. אנחנו מעדיפים שבמוקדם או במאוחר, ועדיף כמה שיותר מוקדם, יתקיים משא ומתן בין ישראל ואיראן על כל הבעיות הקיימות".

"בעיני רוסיה, האיום המרכזי במזרח התיכון קשור לקיומו של הטרור הבינלאומי - ולא ליחסי איראן וישראל", הדגיש השגריר.

באשר להצהרת ראש השב"כ נדב ארגמן לגבי חשש ממעורבות של מדינה זרה בבחירות - כשכוונתו לרוסיה - אמר אנטולי ויקטורוב: "אני יכול להבטיח לאזרחים בישראל, שאין כוונה בממשלה הרוסית להתערב בכל תהליך מדיני במדינת ישראל, כולל בבחירות הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר