"הטבעת סוגרת עליו"

לפיד: מבחינת נתניהו, אם הוא לא יהיה בשלטון - הוא יגמור בכלא

"נתניהו רוצה בחירות על החקירות, כי אם הוא ינצח, הוא מאמין שיהיה לו מנדט לסגור את החקירות", כך טען הערב יאיר לפיד והוסיף: "מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון - הוא יגמור בכלא" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד, הערב (צילום: הדס פרוש / Flash90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד נאם הערב (שני) בכנס התנועה לאיכות השלטון ותקף בחריפות את הקמפיין שמנהל ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב החקירות: "נתניהו רוצה את השלטון, כי לשלטון יש כוח להציל אותו מהחקירות שלו. מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון, הוא יגמור בכלא".

"הוא מרגיש שהטבעת סוגרת עליו", טען יאיר לפיד: "הוא ניסה להפחיד את המשטרה, המשטרה המליצה להעמיד אותו לדין. ניסה להפחיד את הפרקליטות, הפרקליטות אומרת "יש ראיות. והראיות אומרות שהוא עבר על החוק. מנסה כל הזמן להפחיד את התקשורת. התקפה ישירה על חופש הביטוי. ניסה להפחיד גם אותי. מצא עם מי להתעסק... עכשיו הוא מנסה להפחיד את היועץ המשפטי לממשלה. הטענה האחרונה שלו היא שהיועץ המשפטי לממשלה קרס מלחץ ההפגנות נגדו".

לדבריו: "הוא רוצה בחירות על החקירות, כי אם הוא ינצח, הוא מאמין שיהיה לו מנדט לסגור את החקירות. תקשיבו לח"כים שלו. הם כבר מפמפמים את זה. לסגור את החקירות. להעביר חוק צרפתי מורחב. להעביר את חוק החסינות. להעביר פסקת התגברות מורחבת כדי לבטל את סמכותו של בית המשפט העליון.

"הוא רוצה את השלטון, כי לשלטון יש כוח להציל אותו מהחקירות שלו. מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון, הוא יגמור בכלא. אז הוא רוצה לנצח בבחירות ולהעביר את החוקים שאומרים שאסור לחקור אותו".

לפיד טען כי נתניהו רוצה בחירות על רקע החקירות מסיבה נוספת: "נתניהו רוצה שהבחירות יהיו על החקירות: אם הבחירות יהיו על כל נושא אחר, הוא יפסיד. כל נושא אחר. אם הבחירות יהיו על יוקר המחיה –הוא יפסיד. יקר פה כמו בטוקיו. אם הבחירות יהיו על חדרי המיון – הוא יפסיד. הזקנה במסדרון מזדקנת שם כבר עשר שנים. אם ישאלו אותו מה התוכניות שלו לחברה הישראלית - הוא יפסיד. אין לו תוכנית".

"מה שחשוב באמת. לא נתניהו, לא גנץ, לא אני", טען לפיד: "מה שחשוב באמת זה שהממשלה תוציא פחות על עצמה ויותר על מעונות יום ועל דמי אבטלה לעצמאים. שזוג צעיר יוכל להכנס לסופר בלי להוריד משכורת חודשית. מה שחשוב באמת זה שהממשלה לא תגרום לישראלים טובים לשנוא אחד את השני. זה הורס אותנו. מבפנים".

מ'הליכוד' נמסר: "לפני שלפיד מטיף מוסר, מוטב שיסביר לציבור - על מה דיבר עם נוני מוזס בעשרות פגישות חשאיות שקיים בדירת מסתור של איש עסקים בסביון, ומדוע מחק את הפגישות מיומנו?.

"האם זה מפני שהעביר עשרות מיליוני שקלים בפרסום דרך שרי יש עתיד לנוני מוזס וקידם למענו את החוק לסגירת ישראל היום תמורת סיקור מלטף שקיבל בידיעות אחרונות?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר