בחירות 2019

נפתלי בנט ואיילת שקד נפגשו אך לא הגיעו להסכמות

מנהיגי מפלגת 'הימין החדש', נפתלי בנט ואיילת שקד, נועדו אמש (מוצאי שבת קודש) במשך מספר שעות אך בסיום הפגישה נמסר כי לא התקבלו החלטות.

בנט ושקד. ארכיון (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

מנהיגי מפלגת 'הימין החדש', נפתלי בנט ואיילת שקד, נועדו אמש (מוצאי שבת קודש) במשך מספר שעות אך בסיום הפגישה נמסר כי לא התקבלו החלטות.

השניים נפגשו בניסיון להגיע להחלטה - באיזו מפלגה יתמודדו בבחירות הקרובות. על הפרק: שוב ריצה עם 'הימין החדש', כאשר השאלה מי יעמוד בראש טרם נפתרה, או במסגרת 'איחוד מפלגות הימין'.

במערכת הפוליטית העריכו לפני הפגישה כי שקד תסכים בסופו של דבר להתמודד יחד עם בנט, ובמקביל, הם ימשיכו במאמצים לרוץ יחד עם מפלגות הימין, אלא שאז בנט יצטרך להחליט אם הוא מסכים להתמודד ברשימה המקום הרביעי או החמישי שלה, מתחת לרב רפי פרץ ויחד עם 'עוצמה יהודית'.

במקביל לקיום הפגישה אמש, יצא שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ', במתקפה נגד השניים וכתב: "איך שזה נראה, בנט ושקד לא למדו את הלקח. טעינו כנראה בסלחנות שגילינו ליצר ההרפתקנות המסוכן שלהם.

"צריך לומר בצורה ברורה: אם הם יחזרו שוב בחוסר אחריות על הטעות שתפצל את הימין הם ישאו באחריות לתוצאותיה. הפעם כבר לא יסלחו להם על הפלת ממשלת הימין והקמת ממשלת שמאל בגלל מניעים אישיים".

בראיון שהעניק בנט לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות", הוא תירץ את הכישלון של 'הימין החדש', בכך ש"לא סיפרנו את הסיפור על למה הקמנו את המפלגה הזאת, והלכנו על דברים שוליים ולא נכונים, היינו צריכים להגיד לציבור למה יש צורך חיוני בימין החדש, בימין ליברלי של זהות יהודית - אבל בלי כפייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר