הדחת אמי פלמור

הפוסט של יאיר נתניהו, ההדחה וההכחשה

יומיים אחרי שבנו של ראש הממשלה שיתף פוסט נגד אמי פלמור, היא סיימה את תפקידה לבקשת שר המשפטים אוחנה • האם יש קשר בין הדברים? הליכוד ואוחנה - מכחישים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: Flash90)

''הידעתם שאיילת שקד מינתה אשת שמאל למנכ''לית משרד המשפטים, העוזרת לשעבר של זהבה גלאון, אמי פלמור. שתפו כי הפעם לא שורפים קולות ימין'' - זה נוסח הפוסט ששיתף לפני יומיים יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעמוד הפייסבוק שלו.

היום (שלישי), הודיע משרד המשפטים כי בהתאם לבקשת השר אמיר אוחנה, הנחשב למקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, מסיימת פלמור את עבודתה.

האם יש קשר בין הדברים? טענות שונות בנושא הורצו היום על ידי גורמים שונים במערכת הפוליטית ועל ידי עיתונאים רבים, אך גם במפלגת הליכוד וגם השר אמיר אוחנה, הכחישו את הטענות.

לדברי אוחנה, "הנוהג המקובל הוא ששר ממנה מנכ"ל. זו משרת אמון - ההיפך הוא החריג. כך נראית משילות. בשבועות האחרונים שוחחתי עם אמי פלמור באשר לסיום תפקידה בהן הביעה נכונות והסכמה לסיום התפקיד. אין שחר לכל הספקולציות הפרועות בנוגע להחלטה, שהתקבלה על ידי, ועל ידי בלבד".

ממפלגת הליכוד נמסר: "כמעט כל שר מחליף את מנכ"ל משרדו עם כניסתו לתפקיד - כך היה מאז ומעולם. זאת משילות בסיסית וזאת דמוקרטיה, ההפך הוא היוצא מן הכלל. לשר משפטים משמאל היה לוקח שעתיים להחליף את מנכ"ל משרדו כדי להבטיח שמדיניותו תיושם. שר המשפטים אוחנה אמר שהחליט להחליף את מנכ"לית משרדו כבר לפני שבועות כך שכל קשר בין החלטתו לבין פוסט שפורסם ברשת רק לפני יומיים זה לא יותר מעוד פייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר