ההבטחה לגנץ

דרעי וליצמן: מתחייבים שתניהו יקיים את ההסכם

בניסיון לגרום לגנץ להתפשר ולקבל את מתווה הנשיא הכולל את הנבצרות של בנימין נתניהו, ראשי המפלגות החרדיות העבירו לגנץ מסר: נפרוש אם ביבי לא יעמוד בהתחייבות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן ודרעי (צילום: מארק ישראל סאלם / פלאש 90)

בניסיון לגרום ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ להתפשר ולקבל את מתווה הנשיא הכולל את היציאה לנבצרות המחייב את ראש הממשלה בנימין נתניהו במידה ויוגש נגדו כתב אישום ראשי המפלגות החרדיות העבירו לגנץ מסר: נפרוש אם ביבי לא יעמוד בהתחייבות.

את המסר לגנץ העבירו הערב יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן. ב'כחול לבן' היו מי שחששו שנתניהו, הדורש להיות ראשון ברוטציה, לא יעמוד בהסכם ויסרב לפרוש במידה ויוגש נגדו כתב אישום או בתום שנתיים. "אנחנו ערבים למימוש האבטחה לרוטציה, אם נתניהו יסרב - נפרוש מהממשלה", אמרו השניים לגנץ.

מוקדם יותר דיווח מיכאל שמש ב'כאן' כי גורמים ב'כחול לבן' אומרים שחוסר האמון בין גנץ לנתניהו מונע התקדמות ממשית במשא ומתן הקואליציוני.

לדבריהם "מי שיכולות לסייע בפתירת המשבר הן המפלגות החרדיות, אם יסכימו להבטיח לערוב להסכם בין 'הליכוד' ל'כחול לבן'". כאמור, הערב המפלגות החרדיות הודיעו כי הן מתחייבות למימוש ההסכם, במידה ואכן יהיה הסכם שכזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר