אחרי הפרסום

נתניהו התנצל בפני הרב דרוקמן: "הדברים לא על דעתי"

אחרי פרסום דברי נתן אשל שהתבטא בלעג "דרוקמן שמוקמן" כלפי זקן הרבנים בציונות הדתית, חייג אליו הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתנצל על הדברים (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

אחרי פרסום דברי הזלזול ברב הבכיר בציונות הדתית, שוחח הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הרב דרוקמן, שיחה שהוגדרה על ידי הודעת הליכוד כ"חמה וטובה".

בהודעת מפלגת הליכוד נמסר כי בשיחה אמר נתניהו לרב שהדברים שפורסמו אתמול לא נאמרו על דעתו. כמו כן, איחל נתניהו לרב דרוקמן בריאות טובה.

מוקדם יותר היום, פרסם מרכז ישיבות בני עקיבא דרישה מראש הממשלה להתנער מדברי יועצו הקרוב נתן אשל: "הרב דרוקמן הוא דמות מופת בחברה הישראלית, זוכה פרס ישראל ומנהיג רוחני בציבור הדתי-לאומי והכללי".

הזלזול ברב דרוקמן (באדיבות 'המהדורה המרכזית', חדשות 12. תמונה: Avi Dishi/Flash90)

"דבריו המעליבים של נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה, היו ראויים לגינוי מיידי מצידו של נתניהו, ואנחנו מצפים שייעשה כך בהקדם. מי שמבקש להתייעץ עם הרב לעתים תכופות ומבקש את תמיכתו בשעות משבר, ראוי שיידע לעמוד ולהגן על שמו הטוב של רב גדול בישראל. המשך השתיקה כמוה כהסכמה לדברי אשל - ואסור שכך יקרה".

דבריו של אשל נחשפו אמש, על ידי כתב 'חדשות 12' ירון אברהם, בהקלטת שיחה שקיים עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, במהלכה הוא נשמע מכנה את הרב הבכיר "דרוקמן שמוקמן".

מטרת השיחה, שיזם נתן אשל, היתה לנסות ולשכנע את בן גביר לפרוש מהמירוץ לכנסת, ולמנוע כך בזבוז קולות, בשל הסיכוי האפסי שמפלגתו תחצה את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר