ציוץ גינוי

הנשיא נגד הח"כ מיש עתיד: "פוגע ביסודות"

עידן רול קרא שלא לציית להוראות אם יטילו סגר נוסף, וכעבור שעות ארוכות פרסם רובי ריבלין הודעת גינוי: "קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות ביסודות היהודיים והדמוקרטיים", צייץ (חדשות)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

"קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות ביסודות, היהודיים והדמוקרטיים, עליהם ובזכותם הוקמה מדינתנו", צייץ הערב (שלישי) נשיא המדינה בחשבון הטוויטר שלו.

הנשיא הוסיף כי "עקרונות המבטיחים את שלומנו, ואת שלום הציבור כולו, במיוחד ברגעי משבר. מנהיגים - אופוזיציה כקואליציה, אנא, הזהרו בדבריכם", וכתב כי "ההתמודדות עם מגפת הקורונה היא מאבק של כולנו, יחד".

את הדברים צייץ ריבלין בתגובה לציוץ המסעיר מוקדם יותר היום של ח"כ עידן רול ממפלגת יש עתיד כי הציבור אינו צריך לציית באם יטילו סגר נוסף.

רול כתב בטוויטר כי "הממשלה הזו הפרה את החוזה הכי בסיסי מול הציבור. זה שמחייב אותה להגן עלינו בעת משבר. בנוסף, ההחלטות שלה לא מבוססות על נתונים ונגועות בשיקולים פוליטיים. לכן אין לה לגיטימציה להורות על סגר מלא והציבור לא צריך לציית".

דבריו של רול עוררו סערה במערכת הפוליטית, ופוליטיקאים רבים, כמו גם אזרחים מן השורה, מיהרו לגנות את דבריו הפרובוקטיביים.

מי שטרם גינה, הוא יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד. עמית סגל צייץ הערב בטוויטר בהתייחסות לשתיקת לפיד: "הנשיא כבר גינה. לפיד עדיין שותק".

"אחריי 14 שעות אפשר להסכים ששתיקה כהודאה וכמנהיג מפלגה לא דמוקרטית במיוחד היא מעידה שהוא תומך בקריאתו של חכ עידן רול להפרת חוק והחלטות הממשלה בכל הנוגע לקורונה", כתב סגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר