"פגישה חיובית"

ליצמן וגפני מרוצים לאחר השיחה עם רה"מ

לאחר שבוע של מתיחות בין חברי הכנסת החרדים לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש נתניהו עם ראשי סיעת יהדות התורה כדי לדון עימם בנושאים החמים שעל הפרק (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הגדלת הקנסות אליה מתנגדים הח"כים החרדים, חוק הגיוס שזמנו עומד לתום והגדרת בנט כ"חלופה שלטונית" ערערו את יחסי נתניהו והמפלגות החרדיות בשבוע האחרון, והובילו לשיחה שהוגדרה בתחילתה כ"מתוחה".

ראשי "יהדות התורה", יעקב ליצמן ומשה גפני, הגיעו הערב (ראשון), לדבר עם ראש הממשלה נתניהו פנים אל פנים במעונו הרשמי - ויצאו שבעי רצון עם סיכום לישיבה נוספת שבה הצדדים ינסו לחתור לסיכום.

כזכור, לפני מספר ימים צוטט ליצמן כמכנה את בנט "אלטרנטיבה", הגדרה שלא זכתה לגיבוי מצד גפני ו"דגל התורה" אך בוודאי לא תרמה למתחים האישיים בין יושב ראש "יהדות התורה" לנתניהו שרואה את הסקרים המעניקים לבנט אחוזי התאמה גבוהים לראשות הממשלה.

הפגישה המשולשת של נתניהו-ליצמן-גפני, שכוסתה סביב הנושא הבוער של הגדלת הקנסות למוסדות שמפרים את הנחיות הממשלה באשר לקורונה, הייתה גם מקפצה ליישור ההדורים, לקראת שבועות מכריעים באשר לממשלת האחדות.

מסביבתו של גפני סירבו להוציא פרטים מדויקים יותר על הנאמר בפגישה מלבד שהיא עברה ברוח טובה, "אין מידע נוסף מעבר לקיום הפגישה בנושאים העומדים על הפרק", מסרו מקורביו של חבר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר