"אל תתאבדו"

לפיד: "אנחנו היחידים שיכולים לאחד, גם את החרדים" • צפו

לפיד, שחווה לאחרונה נטישה שלישית במספר בתוך שנה, של יעלון, קורא כעת לגוש השמאל-מרכז להתאחד, אבל רק תחתיו, כדרך לנצח את נתניהו, וטוען כי הוא יכול לאחד גם חרדים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נאומו של לפיד (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, קורא היום (שני) לכל מחנה השמאל-מרכז להתאחד לקראת הבחירות הקרובות, כדי לנצח את נתניהו.

לפיד, שחווה השנה שלוש נטישות דרמטיות - גנץ, שלח ואחרונה הצהרת כוונות דומה מצד יעלון - מנסה כעת להוביל כיוון הפוך, של איחוד - תחתיו כמובן.

"אני פונה מפה לכל מחנה המרכז", אמר יו"ק יש עתיד: "תסתכלו רגע על הימין. יש מה ללמוד ממנו. ברגע שמריחים בחירות, הימין אומר דבר אחד: אני רוצה לנצח. שם הכל בצד. לא מתבכיין, לא מתלונן, הולך לנצח".

לדברי לפיד, "זה מה שצריך לעשות עכשיו המחנה שלנו: להפסיק לבלבל לעצמו את המוח, להתאחד מאחורי יש עתיד, ללכת לנצח. אני שמעתי את כל הטענות על תקרת הזכוכית. מדובר בקשקוש של לוזרים".

"נמאס מהתבוסתנות. אם יש תקרת זכוכית, נשבור אותה בעבודה קשה. נגיע לכל אזרח ישראלי, עד האחרון שבהם. זו משימה גדולה. יכולים לבצע אותה רק אנשים שמחויבים לה בכל ליבם. אנחנו כבר הוכחנו שאנחנו האנשים האלה. מי שמאמין שזו המשימה, שיבוא איתנו".

לפיד הזכיר, כי "ב-2009 היו לליכוד בראשות נתניהו 12 מנדטים. הרבה פחות ממה שיש עכשיו ליש עתיד. מה עשה הימין? התאחד מאחוריו. בכל הכוח. כי רק ככה מנצחים. אני אומר מפה לכל מי שרוצה שינוי ותקווה - תבחרו: אתם רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?".

"לא תמציאו עכשיו מפלגה עם עוצמה כמו שלנו, עם שטח כמו שלנו. לא תמצאו מפלגה שעמדה כמונו בכל המבחנים ובכל הלחצים. יש פה קבוצה של חברי כנסת שהוכיחו פעם אחר פעם, שנה אחרי שנה, כי רק עלינו אפשר לסמוך. אתם רוצים לנצח – תצטרכו להתאחד מאחורינו", כמעט התחנן לפיד ליריביו בגוש.

יו"ר האופוזיציה הוסיף: "אני שומע את כל הדיבורים על 'לשים בצד את האגו', ואני מודיע מפה: אנחנו סיימנו לשים בצד את האגו. שאחרים ישימו הפעם בצד את האגו. למפלגה הזו יש אגו. אנחנו היחידים שיכולים לאחד את החברה הישראלית מול המשבר. כולל הערבים וכולל החרדים".

"אני אומר מפה לכל המחנה, לכל הגוש: תבחרו מה אתם רוצים – להתלונן או לנצח", סיים לפיד.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר