"גלנט שם רגליים"

משרד הבריאות 'השתלט' על חיסוני המורים

במשרד הבריאות מאשימים את שר החינוך יואב גלנט בסחבת בכל הנוגע לחיסוני המורים, ולכן החליטו לקחת את האחריות על הנושא ולזמן את המורים באמצעות קופות החולים (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נושא החיסונים למורים בישראל החל כיוזמה של גנץ שהועברה לידי שר החינוך, יואב גלנט, אך כעת נראה שנתניהו ואדלשטיין דוחקים את גלנט הצידה ולוקחים את המושכות בנושא.

גורמים במשרד הבריאות מסרו הצהריים (שלישי), כי "אחרי גרירת רגליים ועיכוב ממושך ומיותר מצד שר החינוך, משרד הבריאות קיבל לידיו את רשימות צוותי ההוראה שיוכלו להתחסן".

"בשעה זו משרד הבריאות מנתב את הרשימות לקופות החולים ואלה יזמנו באופן אקטיבי את אנשי ההוראה להתחסן", מסרו הגורמים".

הם גם האשימו באופן ישיר את גלנט בסחבת בעניין, "בזמן ששר הבריאות עסוק בהבאת חיסונים, יחד עם ראש הממשלה, ובניהול מבצע החיסונים הטוב בעולם, שר החינוך דאג לשים רגליים בבירוקרטיה בלתי נגמרת, רק כדי לנסות להראות שליטה. איש שנכשל בכל פעולה אזרחית שעשה אי פעם ושפעולותיו כשר החינוך הביאו לעליה בלתי נגמרת בתחלואה לא יטיף על הנהגה והתנהלות. כעת כשהנתונים בידי משרד הבריאות מבצע החיסונים המוצלח של ישראל יוכל להימשך ביתר שאת", מסרו הגורמים.

בין משרד הבריאות לגלנט היו בתקופה האחרונה חילופי עקיצות כאשר גלנט טען כי מערכת החינוך אינה יוצרת תחלואה בניגוד לעמדת משרד הבריאות בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר