הדרמה הפוליטית

אבי מעוז חשף: זה מה שנדרוש במו"מ הקואליציוני

אבי מעוז, יו''ר מפלגת 'נעם' שהתמודד לכנסת יחד עם מפלגת 'הציונות הדתית' חשף על מי הם ימליצו שירכיב את הממשלה הבאה וכן את הדרישות שיעלו במשא ומתן הקואליציוני (פוליטי)

אבי מעוז (צילום: מטה עוצמה-נעם)

אבי מעוז, יו''ר מפלגת 'נעם' שהתמודד לכנסת יחד עם מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ', חשף הבוקר (חמישי) על מי הם ימליצו לנשיא שירכיב את הממשלה הבאה וכן את הדרישות שיעלו במשא ומתן הקואליציוני.

בפוסט שפרסם כתב מעוז כי "ביום שני הקרוב נמליץ לנשיא המדינה, יחד עם רשימת הציונות הדתית, להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו".

יחד עם זאת, הציב מעוז את דרישות 'נעם' במשא ומתן הקואליציוני וציין כי "במסגרת המו''מ להקמת הממשלה תדרוש נעם שתתקבל החלטת ממשלה המחייבת גופים ממשלתיים לפעול ע"פ עקרונות חוק הלאום".

"לצורך מימוש החלטה זאת", כתב מעוז, "תדרוש נעם הקמת מטה ממשלתי חדש (כדוגמת מטה הדיור) בשם "מג"ן הע"ם" (מטה גילוי וניטרול השפעות זרות על מדינת ישראל) שמטרתו למנוע מגורמים זרים אנטי-ישראליים לחדור למערכות הציבוריות במדינת ישראל ולהשפיע על התודעה, לשנות ערכים ולפגוע בחוסן הלאומי. מטה זה יהיה הסמכות הממשלתית הבלעדית המנחה ומבקרת מימוש החלטה זו במוסדות המדינה ובדגש על משרדי החינוך, המשפטים וצה"ל".

מעוז הוסיף וכתב כי "נעם תפעל גם, להחזיר למדינתנו את הצביון היהודי שבשנים האחרונות הלך ונשחק, על ידי הפסקת המיזמים הממשלתיים הפועלים בשבת, שמירת המעמד האישי היהודי על ידי הכפפת מערך הגיור לרבנות הראשית בלבד, ועוד.

"נעם תדרוש לתקן את החלטת הממשלה מס' 2331 המחייבת את מוסדות המדינה לפעול בהתאם להחלטה 1325 של האו"ם, ותפעל לקבלת החלטת ממשלה המחייבת את מערכת הביטחון להחזיר את ערך הניצחון כערך מרכזי של צה"ל, בחינוך המפקדים, בהכשרה הפיקודית ובשיקולי בניית הכח הצבאי וכח האדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר