צייצה ומחקה

שקד שיתפה מתקפה נגד ממשלת השינוי ובאה לפגישת מו"מ לכניסה אליה

בכירת ימינה, שניסתה, לפחות כלפי חוץ, להקים ממשלת ימין, שיתפה את דברי ח"כ אייכלר שכינה את ממשלת בנט-לפיד "חורבן ארץ ישראל" - ומחקה. כעת היא נפגשת עם בנט ופיד (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בסיון תשפ"א | 01.06.21
איילת שקד (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ח"כ איילת שקד, שרת הפנים המיועדת בממשלת הרוטציה של נפתלי בנט ויאיר לפיד, נוכחת בשעה זו (שלישי) בפגישת המשא ומתן בכפר המכביה, לצד יו"ר מפלגתה בנט, יו"ר 'יש עתיד' לפיד ויו"ר 'תקווה חדשה' סער, לקראת סיכומים על הקמת "ממשלת השינוי", אך מעט קודם לכן שיתפה ציוץ נגד ממשלה שכזו.

כידוע, שקד ניסתה עד הרגע האחרון, לפחות כלפי חוץ, להביא את גדעון סער לממשלת ימין בת 65 חברים. על אף שכשלה בכך, היא לוחצת על מרכיבי ממשלת השינוי לקבל מקום בוועדה לבחירת שופטים.

בטעות או במכוון, איילת שקד שיתפה בעמוד הטוויטר שלה ציוץ ובו האשים ישראל אייכלר את בצלאל סמוטריץ' במניעת הקמת ממשלת ימין.

אייכלר אמר בריאיון ב'כאן רשת ב'': "מה שסמוטריץ' עשה הוא חמור מאוד. בגלל הקנאות שלו, הוא גרם לחורבן של ארץ ישראל ותורת ישראל. הוא והציונות הדתית שרפו את כל אסמי התבואה של העולם הדתי, כדי שהוא חלילה לא יגע בממשלה שרע"מ תמכה בה מבחוץ".

עיקר דבריו של אייכלר היו נגד יו"ר הציונות הדתית, כפי שתוקפים ח"כים אחרים ביהדות התורה, אבל בהיחבא שקד רמזה לכאורה גם על כעסה על הממשלה הצפויה, בה היא עתידה להיות שרה בכירה: ממשלת חורבן ארץ ישראל ותורת ישראל, כפי שכינה אותה נציג בעלזא בכנסת. יצוין כי זמן קצר לאחר ששיתפה את הדברים, הסירה בכירת ימינה את הציוץ מחדש.

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', שהואשם ע"י ישראל אייכלר, תקף: "בנט ושקד עוברים אסטרטגית לשמאל ומחליפים מחנה ועמדות. המהירות שבה שקד עברה מהתנגדות עיקשת להישענות על אויבים תומכי טרור לחיבוק עז שלהם, עד כדי כינוי מי שמתנגד לכך קנאי ושורף אסמים, גדולה יותר מהמהירות שבה שרון עבר מ'דין נצרים כדין תל אביב' לגירוש וחורבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר