תוקף את שקד

גפני: "מכילים את המתים? זה נורא ואיום"

בפתח הדיון בוועדת הכספים של הכנסת, הביע ח"כ משה גפני, יו"ר 'יהדות התורה', מחאה כואבת על דבריה של השרה איילת שקד, שצריך להכיל את המתים: "נורא ואיום" (אקטואלי)

(צילום: ערוץ כנסת)

בפתח הדיון הבוקר (שני) בוועדת הכספים של הכנסת, הביע ח"כ משה גפני, יו"ר 'יהדות התורה', מחאה כואבת על דבריה של השרה איילת שקד, שצריך להכיל את המתים ולחיות עם המגיפה.

"אני לא מקבל בשום פנים ואופן את האמירה הזאת שאנחנו מכילים את המתים, את המגיפה", אמר גפני, "צריך לטפל במגיפה, צריך להילחם בה, בשום פנים ואופן האמירה הזאת איננה אמירה שמקובלת עלי, היא לא מקובלת לפי דעתי על כולם אבל אני יכול לדבר רק בשמי".

"זה דבר חמור מאוד שמדברים על מכילים את המתים", תקף גפני, "על זה נאמר 'רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני', זה דבר שהוא נורא ואיום, צריך להתמודד עם המגיפה, צריך להילחם בה - צריך לעשות הכל על מנת שאנשים לא יחלו, ובוודאי שלא ימותו ולא שאנחנו מכילים את המתים".

כזכור, בשבוע שעבר עוררה השרה שקד סערה עצומה כאשר אמרה בריאיון ל'חדשות 13' כי "קיבלנו החלטה אסטרטגית לחיות לצד הקורונה". שקד הוסיפה ואמרה: "לחיות לצד הקורונה זה לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים כי זו מגיפה - ובמגיפה אנשים מתים".

אחרי שדבריה עוררו סערה, הבהירה שרת הפנים שקד: "כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגיפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר