צפו בתיעוד

פותח חזית מול ארה"ב: נתניהו מחקה את הנשיא ג'ו ביידן

במהלך שידור חי שערך ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הוא נשאל על הפגישה של ראש הממשלה בנט עם נשיא ארה"ב, ובתגובה הוא החל לחקות את הפיהוק של הנשיא; יוביל למשבר? • צפו (עולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 • וידיאו: הפייסבוק של נתניהו)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ערך היום (ראשון) שידור חי בפייסבוק, בו הוא ענה לשאלות שהפנו אליו הגולשים, בין היתר התייחס לראש הממשלה בנט ועל כישלונות הממשלה בנושא האיראני ועוד.

נתניהו, הסביר כי הוא ערך הסכמי שלום עם מספר מדינות - מבלי לעבור דרך רמאללה, ומבלי לערוך וויתורים, ואולי לכן, הוא לא זכה לאתרוג שמקבל ראש הממשלה בנט, כך לדבריו.

נתניהו, נשאל גם על ההצלחה של בנט, כאשר נפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כאן הוא עבר לחקות את ביידן ואמר: "שמעתי שביידן היה מאוד קשוב לבנט, ראשו נשמט מהסכמה".

השידור המלא של נתניהו

כזכור, מיד לאחר פגישת בנט וביידן, החלה סערה ברשת, לאחר שהתפרסם התיעוד הפגישה, ממנו היו גולשים שראו את ביידן נרדם במהלך הפגישה עם בנט.

חבר הכנסת דיסטל אטבריאן, אף פרמה את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו - וטענה כי התקשורת מסתירה את זה שביידן נרדם. טוויטר הגדירו את המידע כלא אמין, וככל הנראה, הנשיא ביידן לא באמת נרדם במהלך הפגישה - כך על פי כל הנוכחים שהיו בחדר בעת הפגישה.

בכירים ישראליים, הגיבו על הפיהוק של נתניהו וטענו, כי ייתכן והדבר יכול לפגוע ביחסים בין ארה"ב לישראל, בשל הזלזול שהפגין נתניהו כנגד הנשיא ביידן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר