בשיחה פתוחה

היועץ של נתניהו: פירוק האחדות היה טעות

אחרי שליווה את נתניהו במשך שבע שנים ארוכות כראש הממשלה, התראיין יונתן אוריך לפודקסט של נדב פרי ודיבר על מה שראה מקרוב בכוורת המצומצמת של ביבי נתניהו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אוריך ונתניהו (צילום: מהטוויטר של אוריך)

יועץ התקשורת והרשתות החברתיות של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, יונתן אוריך, התראיין לפודקסט של נדב פרי "הון שלטון" שם אמר כי לדעתו גם נתניהו וגם גנץ מצטערים על הפלת ממשלת האחדות. "אני חושב שפירוק האחדות היה טעות, ואני חושב שגם הם רואים זאת כטעות. צריך שניים לטנגו. אני חושב שכולנו היינו מרגישים טוב יותר עם הממשלה הקודמת", אמר אוריך.

היועץ הוותיק סיפר על הפער שחוו אנשיו של ראש הממשלה ביום שלאחר 12 שנות שלטון רצופות, "היינו במשרד ראש הממשלה בחפיפה עם בנט, ואז יצאנו מהמשרד, ופתאום השיירה הייתה רק שני רכבים. כראש ממשלה היו חוסמים את המסדרון כשהוא היה מגיע לכנסת, המסדרון ריק. כשהגענו למסדרון אנשים היו שם והגיע אליו מישהו וביקש ללחוץ את ידו של ביבי, בלי שאף אחד דחף אותו".

אוריך שמשמש כיום כיועץ בחברת פרספשן מעריך כי נתניהו יחזור עוד לכס ראש המשלה למרות כל הקשיים, "הוא כבר כמה שנים נמצא בשליחות, אני חושב שהוא עוד יחזור. אני לא מצליח להבין למה הוא נשאר, ואני שמח שאני לא מצליח להבין. הוא מבוגר, והוא עדיין יכול לעשות", אומר אוריך.

"אני חושב שהוא יחזור, הוא מוכן להשקיע בזה, והמשפחה שלו תומכת בו לעשות את זה", הוסיף היועץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר