יום וחצי אחרי התיעוד

לפיד גער בסגן השר עידן רול שתועד חוגג בצפיפות

לאחר שסגן שר החוץ ממפלגת יש עתיד, תועד רוקד בצפיפות וללא מסכה - בחגיגות השנה החדשה. ראש מפלגתו, ערך לו היום שיחת הבהרה, בו הסביר לו על דוגמה אישית (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד עם עידן רול. ארכיון (צילום: פלאש 90)

סגן שר החוץ, עידן רול, מ'יש עתיד' תועד בשבת האחרונה, כשהוא חוגג במסיבה צפופה וללא מסכה, זאת בניגוד לבקשות של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ.

בתיעוד שפורסם ברשתות, נראה סגן השר רול חוגג במסיבה שציינה את תחילת השנה האזרחית כשהוא ללא מסכה וסביבו יש עומד של אנשים.

בלשכתו הסבירו: "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

שר הבריאות הורוביץ הגיב במרומז וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מערכת הבריאות מנגישה את החיסונים - מאות נקודות חיסון בכל הארץ - מביאה תרופות, משקיעה מאמץ גדול בהסברה, קובעת כללים והמלצות, בודקת, עורכת מחקרים ומטפלת בחולים.

אך ראש מפלגתו, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, החליט לגעור בחבר מפלגתו רק היום, כאשר הביקורת הציבורית סביב שתיקתו - החריפה.

לפיד קיים שיחת הבהרה עם רול, ולאחר מכן לשכתו הוציאה הודעה לתקשורת בה נאמר: "למרות שרול אמר שלא עבר על הנהלים, לפיד הבהיר שמצופה מאנשי ציבור להקפיד הקפדה יתרה על נראות כדי לתת לציבור דוגמא אישית".

בשנה שעברה, עורר רול פרובוקציה כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו, כי הציבור אינו צריך לציית באם יטילו סגר נוסף.

רול כתב בטוויטר כי "הממשלה הזו הפרה את החוזה הכי בסיסי מול הציבור. זה שמחייב אותה להגן עלינו בעת משבר. בנוסף, ההחלטות שלה לא מבוססות על נתונים ונגועות בשיקולים פוליטיים. לכן אין לה לגיטימציה להורות על סגר מלא והציבור לא צריך לציית".

דבריו של רול עוררו סערה במערכת הפוליטית, ופוליטיקאים רבים, כמו גם אזרחים מן השורה, מיהרו לגנות את דבריו הפרובוקטיביים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר