מודל ממשלתי

אחרי שתועד חוגג בלי מסכה: סגן השר רול נדבק בקורונה

השתתפותו במסיבה בצפיפות וללא מסכה עוררה של גל ביקורת ציבורית. בלשכתו הבהירו וגם יו"ר לפיד גער • בתוצאות הבדיקה שהגיעו היום התברר כי עידן רול חולה בנגיף הקורונה (אנשים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חגג ונדבק (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

סגן שר החוץ, חבר הכנסת עידן רול מ'יש עתיד' אומת היום (שלישי) כחיובי לנגיף הקורונה, זאת לאחר שתועד בשבת האחרונה כשהוא חוגג במסיבה צפופה וללא מסכה - בניגוד לבקשות ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות ניצן הורביץ.

בתיעוד שפורסם ברשתות, נראה סגן השר רול חוגג במסיבה שציינה את תחילת השנה האזרחית כשהוא ללא מסכה וסביבו עומס של אנשים. האירוע גרר ביקורת ציבורית גדולה, בשל חוסר דוגמה אישית מצדו של רול. בנוסף, רבים בציבור ביקרו את יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, שגער בסגנו רק אחרי שהוצתה הסערה הציבורית.

בלשכתו הסבירו: "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

לרול אין תסמינים. בלשכתו מסרו: "היום התקבלו התוצאות, סגן השר רול נמצא חיובי לקורונה ונכנס לבידוד בהתאם להנחיות. סגן השר עובד במתכונת קפסולות בהתאם להנחיות משרד החוץ. כל העובדים שבאו איתו במגע יעברו בדיקת קורונה היום. סגן השר רול לא היה בישיבת הסיעה של יש עתיד אמש ולא בא במגע עם חברי כנסת השבוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר