מחדל הממשלה • צפו

"המדינה לא שייכת לסבתא שלך", רתח סמוטריץ' על בנט

"עשית על הגב שלהם קמפיין ציני", האשים יושב ראש הציונות הדתית את ראש הממשלה, "יש לך ממשלה שחצי ממנה מכחישי קורונה" • קודם לכן תקף בחריפות את ההימור (כנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סמוטריץ, בנאומו במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בצל מחדל הקורונה, מספרי התחלואה המזנקים והבלבול הרב שחש הציבור בהנחיות, תקף אמש (שני) יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' את ראש הממשלה בחריפות, וקרא לו "מהמר".

"בנט יכול אולי לנהל קרן הון סיכון", אמר סמוטריץ, "סטארטאפיסט, איש שבנוי על אקזיטים ולוקח סיכונים. עכשיו כשאתה מהמר על כסף של עצמך או של משקיעים שהסכימו לשים אצלך את הכסף שלהם ולנהל אותו - אני מבין. אבל אתה לא יכול כראש ממשלה להמר על מדינה, היא לא שייכת לסבתא שלך".

סמוטריץ הוסיף ותקף: "אתה לא יכול להמר על החיים של אזרחי המדינה, על בריאותם. כן אף אחד לא יודע איך מתנהל האומיקרון הזה, ומה תהיה העלייה בתחלואה הקשה וחלילה בתמותה. כנראה בשיעורים נמוכים יותר מאשר בדלתא. אז אתה מהמר, ואם ההימור יצליח אתה תמחא לעצמך כפיים.

"אתה מהמר על הפרנסה של אזרחי ישראל - אלו שעל הגב שלהם עשית קמפיין ציני. אגב לא כי אתה לא רוצה אלא כי ליברמן לא נותן לך לתת פיצוי. בכלל זה לא הימור מושכל זה הימור בלית ברירה כי אתה לא מצליח לקבל החלטות בממשלה חצי מכחישי קורונה יש לך בממשלה".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר