אי אמון בשר האוצר

מנותק: 67% מהישראלים חושבים שתפקוד ליברמן - גרוע

בצל עליית המחירים בדלק ובחשמל לצד מוצרי מזון, סקר חדש מעלה כי רוב הציבור הישראלי, 67%, חושבים שתפקוד שר האוצר - גרוע • 45% מאשימים את הממשלה בעליות המחירים (חדשות, ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שר האוצר ליברמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

רוב הציבור הישראלי מעניק ציון גרוע לתפקודו של שר האוצר אביגדור ליברמן, כך עולה מסקר חדש של מנו גבע שפורסם הבוקר (ראשון) בתוכנית 'חדשות הבוקר' בערוץ 12.

90% מהציבור הישראלי חושב שהממשלה לא עושה מספיק כדי להילחם ביוקר המחיה, רק 5% חושבים שהממשלה עושה מספיק. גם בקרב מצביעי מפלגות הקואליציה, 88% חושבים שהממשלה לא עושה מספיק.

באשר לשאלה מי הוא האשם המרכזי בגל עליות המחירים במשק, 45% מהציבור הישראלי חושב הממשלה היא האשמה המרכזית. 11% חושבים שהממשלה הקודמת אחראית לעליית המחירים 11% חושבים שהיצרנים אחראים לעלייה ו-10% חושבים שהיבואנים אחראים לעלייה.

אחת השאלות המרכזיות בסקר הייתה: איזה ציון אתה נותן לתפקודו של שר האוצר אביגדור ליברמן בטיפול בגל עליות המחירים במשק? 67% מהציבור הישראלי העניק לליברמן ציון גרוע. 225 העניקו ציון טוב ו1115 השיבו שאינם יודעים.

למה ישראל מתייקרת? פרופסור שמחון מסביר

כמו כן, 90% השיבו כי לפני שהם קונים בסופרמרקט מוצר או מותג שהם רגילים לקנות, הם בודקים את מחירו. עוד עולה מהסקר כי 60% השיבו שיעדיפו לקנות מוצרים מחברה שלא תעלה מחירים. 44% מהישראלים השיבו כי עקב עליות המחירים בחודשים האחרונים שיניו את היקף הקניות שלהם בסופרמרקט.

כזכור, בשבוע שעבר התבטא שר האוצר ליברמן בישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' כי: "צריך להבין שעליית המחירים במדינת ישראל היא הכי מתונה בעולם. למשל התייקרות החשמל בישראל ב-5.7% ולצורך השוואה בבריטניה ההתייקרות היא ב-34% ובשוודיה 35%. אצלנו העליות הן הכי מתונות והמשק עובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר