סירב לגנות | מנותקים

בן ברק על היעדרות ליברמן: "סיבה טובה"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון סירב לגנות את החלטת שר האוצר, המנוגדת לחוק, שלא להצטרף לדיון הקבינט, זאת רק בגלל שהחליט להשתתף בכנס העיתון ה'ג'רוזלם פוסט' (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רם בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס אמש (רביעי) את בכירי השרים בממשלה לדיון בקבינט המדיני-ביטחוני, בעקבות שלושת הפיגועים הרצחניים שאירעו בתוך שבוע וגבו חיי 11 בני אדם.

מכיוון שאנו בתקופת פגרה בכנסת ולקראת חג הפסח, שרים רבים מרשים לעצמם לנסוע לחו"ל בימים הללו, וכתוצאה מכך נתנה מזכירות הממשלה אישור חריג לעלות בווידאו מאובטח מחו"ל.

אלא שלמרות ההקלות הללו, את אדם אחד זה לא עניין: שר האוצר, אביגדור ליברמן, החליט שלא לעלות לדיון, על אף ששר האוצר הוא אחד מששת האנשים המחויבים להתייצב בדיוני הקבינט על פי חוק.

אם חשבתם שלפחות יש סיבה מוצדקת, נראה שגם זה לא: ליברמן נכח בערב הגאלה של עיתון ה'ג'רוזלם פוסט' בלונדון, ונאם שם. זו הייתה העדפתו, על פני הבנה איך מונעים מהטרור להתפשט בישראל. כך פורסם ב'כאן חדשות'.

הבוקר, בריאיון ב'רשת ב'', ניסה המראיין לחלץ מיו"ר ועדת החוץ והביטחון, רם בן ברק מיש עתיד, המכיר את הפרטים ויודע על הסכנה הנוכחית, גינוי להחלטת שר האוצר, אלא שזה השיב: "מעריך שהיו לליברמן סיבות טובות, לא מכיר את הנסיבות אבל אני מעריך שזה היה בתיאום עם ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר