נאום אופוזיציה

ח"כ אלי אבידר נגד בנט: "ראש ממשלה חסר חזון"

ח"כ אלי אבידר, שפרש מהממשלה, בנאום תקיף נגד התנהלות הממשלה והעומד בראשה • טוען: 'ימינה' התפרקה • מדגיש: לא נאפשר לנתניהו לחזור לשלטון (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אלי אבידר, הערב (צילום: בן כהן, מגפון ניוז)

ח"כ אלי אבידר נאם הערב (שני) בכנס פעילים לכבוד חג הפסח ותקף בחריפות את התנהלות הממשלה ממנה פרש בחודש עבר אך הדגיש שלא יאפשר לראש האופוזיציה בנימין נתניהו לחזור לשלטון.

לדבריו: "איזו נאיביות. דרשו מאתנו להיות בשקט, לא לקדם את הערכים החשובים לנו, כדי שהצד השמרני לא יכעס. הצד השמרני מעלים דרישות? גם לנו יש דרישות! ראשי המפלגות הליברליות, כן אתם: הורוביץ, מיכאלי, גנץ ובמיוחד- לפיד, נותנים לצד השמרני למרוח אתכם: חצי שנה למימוש הבטחת הבחירות להקמת ועדת החקירה לצוללות, להעלם לתמונה עם קנצלר גרמניה בערב הצבעה על חוק קריטי- חוק הגבלת שתי קדנציות?".

אבידר תקף את שר החוץ יאיר לפיד ואמר: "באיזו נאיביות "ראש המשלה החליפי", מצהיר לפני כמה ימים, שנפתלי בנט ימשיך לטפל בנושא האיראני כראש הממשלה החליפי. בחרו בך, המליצו עלייך, קח אחריות על הנושא החשוב בהנהגה הישראלית".

אבידר תקף את ראש הממשלה בנט ואמר: "לנו. רק ראש ממשלה חסר חזון יצהיר שהוא לא מוכן להיפגש עם אבו מאזן ואסור היה לראש הממשלה החליפי להצהיר שגם בתקופתו הוא לא יקדם את תהליך השלום".

עם זאת הדגיש: " נעשה את כל מה שניתן כדי לשמור על הממשלה והקואליציה הזאת בחיים. כל יום שהממשלה הזאת קיימת זהו יום נוסף שתומכים נוספים של נתניהו מאבדים בו אמון. הזמן שלהם הולך ואוזל".

לדבריו: "נעשה את כל מה שניתן כדי לשמור על הממשלה והקואליציה הזאת בחיים. כל יום שהממשלה הזאת קיימת זהו יום נוסף שתומכים נוספים של נתניהו מאבדים בו אמון. הזמן שלהם הולך ואוזל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר