לאחר חודשי נתק

נתניהו ושגריר ארה"ב נועדו - אך בחשאי

בכירי ממשל ביידן ממדרים את ראש האופוזיציה מאז חילופי השלטון בישראל, אך השבוע נועד נציגו של נשיא ארה"ב בארץ עם יו"ר הליכוד, בפגישה שהוסתרה ולא פורסמה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וניידס, בפגישתם בעבר שתועדה (צילום: עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו)

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, נפגש השבוע עם שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, במלון דן בקיסריה, עם מגוריו של ראש הממשלה לשעבר, כך פורסם היום (שלישי) ב'וואלה!'. זו פגישתם השנייה של נתניהו וניידס מאז שהשגריר האמריקני נכנס לתפקידו בנובמבר, אך בשונה מהפגישה הראשונה, עליה השניים דיווחו ברשתות החברתיות, הפעם הם קיימו פגישה לא רשמית ובחרו לא לעדכן עליה בציבור ובתקשורת.

מאז שהוקמה ממשלת בנט-לפיד ונתניהו החל לשמש בתפקיד ראש האופוזיציה, נציגי ממשל ביידן נמנעים מלהיפגש איתו על אף תפקידו המשמעותי בפוליטיקה הישראלית, להוציא פגישתו הקודמת עם ניידס. נתניהו אמנם נפגש עם כמה משלחות מחוקקים אמריקניות שכללו נציגים מהמפלגה הדמוקרטית, אך כשיו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ביקרה בכנסת בפברואר האחרון, היא בחרה שלא להיפגש איתו, כשברקע הכעס במפלגה הדמוקרטית כלפי מדיניותו והתנהלותו בנושא הסכם הגרעין בתקופת הנשיא לשעבר, ברק אובמה.

בשבועות האחרונים נתניהו שב לבקר בחריפות את כוונת וושינגטון לחתום מחדש על הסכם הגרעין עם איראן, אך נמנע מלתקוף ישירות את נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. גם בדבריו בנושא בתקשורת הישראלית התמקד בביקורת על התנהלות ממשלת בנט-לפיד, ולא בצד האמריקני בסיפור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר