ריאיון ראשון • צפו

מתן כהנא על ההתפטרות מתפקיד שר הדתות: "הרגשתי שמקומי בכנסת"

בריאיון ראשון לאחר התפטרותו מתפקיד שר הדתות - בערב שבת, התייחס חבר הכנסת כהנא, לתהיות הקשות שעלו בעקבות ההתפטרות, ואמר, כי לדעתו - בקרוב הוא יחזור לתפקיד השר (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מתן כהנא, הערב (צילום: חדשות הערב כאן 11)

חבר הכנסת ושר הדתות לשעבר, מתן כהנא, העניק הערב (ראשון) ריאיון לשלוש ערוצי הטלוויזיה - כאן, חדשות 12 וחדשות 13, והסביר על ההתפטרות המהירה שלו בערב השבת האחרונה.

בריאיון שהעניק ל'כאן חדשות', אמר כהנא בנוגע להדחת חבר הכנסת יום טוב כלפון: "לא הדחנו את יום טוב כלפון. הוא חבר כנסת מצוין של ימינה, הוא עשה דברים גדולים וטובים".

"אבל", הסביר כהנא את ההתפטרות: "אני הרגשתי שעכשיו המקום של מישהו כמוני זה להיות בכנסת, הרגשתי צורך להיות בזירה המרכזית שבה הדברים מתנהלים. מה גם שצריך בכיר בימינה בכנסת", כהנא אף הדגיש בביטחון, כי הוא בטוח שכבר בקרוב הוא יחזור להיות שר הדתות.

ח"כ כהנא הגיב לביקורת על תזמון ההתפטרות שלו - כמה ימים לפני ההילולה במירון, בתור היותו השר האחראי על אחד האירועים הגדולים במדינה ואמר: "הובלתי את ההיערכות להילולה בחצי שנה האחרונה. אני רואה את עצמי אחראי. יהיה שר דתות בהגדרה, יכול להיות שפורמלית זה יהיה ראש הממשלה, אבל בפועל אני רואה את עצמי אחראי להילולה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר