"ניגוד העניינים" נחשף

טייקונים לוביסטים וג'וב לבן • הקשרים הענפים של ליברמן

בזמן שאביגדור ליברמן קובל על "שכרם" של האברכים, הסדר ניגוד העניינים שלו נחשף, ומתברר כי שר האוצר נמצא בניגוד עניינים עם בעלי ההון החזקים ביותר במדינה - ולא רק; זו הרשימה (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

במהלך הכהונה הקצרה יחסית של שר האוצר אביגדור ליברמן, הספיק השר להשתלח לא מעט בציבור החרדי - כשרק אתמול תקף את ציבור האברכים, בצורה בוטה ומזלזלת.

ברשימת ניגוד העניינים של שר האוצר שפורסמה היום (שלישי) על-ידי אבישי גרינצייג ב'גלובס', ניתן לראות שורה ארוכה של קשרים של ליברמן עם בעלי כח והון, זאת לצד לוביסטים.

ב'גלובס' חשפו את הרשימה המלאה בה נמצאים בין היתר גם המיליארדר דן גרטלר, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, יו"ר הדירקטוריון ובעלי רשת פוקס הראל ויזל, מנכ"ל דלק חברת שותפות דלק קידוחים יוסי אבו, המיליארדר ארנון מילצ'ן, אשר קשריו עם נתניהו נמצאים בלב כתב האישום בפרשת 1000, המיליארדר מרטין שלאף, הרמ"ט לשעבר והיועץ של NSO שרון שלום, אשת העסקים תמי מוזס, מנכ"ל ישראל קנדה ברק רוזן, האוליגרך מיכאל צ'רנוי, ואיל ההון הישראלי-רוסי ולדימיר גוסינסקי.

עוד נכנסו לרשימה המפוקפקת: מנכ"ל חברת צ'יינה יצחק קויפמן, הלוביסט ישראל יהושע, שהורשע במסגרת פרשת ישראל ביתנו, איש העסקים שמואל חייק.

לצד זאת ניתן לראות גם את הג'וב של בנו של שר האוצר, עמוס, שמועסק בחברת צ'יינה מוטורס של חברו יצחק קויפמן.

גם חתנו יונתן גלון נמצא בניגוד עניינים כשהוא משמש כמנהל קרן JNF אנגליה בישראל. ב'גלובס' ציינו גם את המחותן של ליברמן, מריו זוזל, שמשמש כיו"ר הדירקטוריון והבעלים של חברת אלמוגים, חברה ציבורית שבין שלל עיסוקיה בונה פרויקטים של מחיר למשתכן.

הרשימה הארוכה מעלה ספק אם ליברמן יכול לקבל החלטה כלשהי כשר אוצר בלי להשפיע על מי שנמצא ברשימת ניגוד העניינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר