החקירה הנגדית

חדד: "המסמכים הושגו במרמה"; השופטת: "נרגיע הטונים"

עורך דינו של נתניהו מבקש לפסול את המסמכים שהעבירה הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן, למשטרה בטענה שהם הושגו במרמה • קליין יצאה מהאולם ודיון נערך • חדד: "יש דרך לבצע דברים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עו"ד חדד, קליין ובני הזוג נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 וחיים גולדברג, כיכר השבת)

משפט נתניהו: עדות העוזרת של מילצ'ן, הדס קליין, בחקירתה הנגדית בתיק 1000 - נמשכת גם היום (שני), בבית המשפט בירושלים. במהלך החקירה התעמת עמה עורך דינו של נתניהו, עמית חדד, תוך שטוען כי המסמכים שהעבירה לחוקרים אינם יכולים לשמש כראייה כי הושגו במרמה.

חקירתה הנגדית של הדס קליין, סיקור נרחב >>

עו"ד חדד ביקש היום לפסול את החשבוניות של השמפניות, אותן העבירה קליין למשטרה, בטענה שאלו התקבלו בניגוד לחוק. "את לא שאלת את עצמך אף פעם, מה אני עושה, מעבירה בערבים בחניון קלסרים", אמר חדד לקליין בין היתר, "לא שאלת את עצמך אם ככה עובדת משטרה נורמלית?" קליין השיבה שלא.

במהלך הדיון יצאה קליין מהאולם והשופטים קיימו דיון בנושא. עורך דינו של נתניהו מסר: "המסמכים שהגישה קליין למשטרה הם מצג שווא שהושגו במרמה ואי אפשר להכשיר אותם כראייה. קליין אינה בעלת המסמכים. משטרת ישראל לא רשאית להפעיל אדם אחר, להציג מצג שווא ולהשיג ככה מסמכים. יש דרך לעשות דברים - צו חיפוש".

לדברי קליין, "המסמכים הועברו בדרך לא דרך, בחניונים חשוכים. זו קבלת דבר במקמה. אי אפשר להכשיר את המסמכים האלו כראייה. הדס היא עוזרת אישית ולא בעלת המסמכים שיכולה לפעול על דעת עצמה. המסמכים לא הושגו כדין".

השופטת העירה בתחילת הדיון, במהלך חילופי הדברים בין קליין וחדד, כי "בואי נרגיע את הטונים".

במהלך דבריה אמרה קליין עוד כי "בכל חקירה, חוץ מהעדות הראשונה שלי, תמיד ניגשתי למשטרה או דיברתי בטלפון אחרי שהתייעצתי בנושא עם בועז בן צור (שמאז הפך לעורך דינו של נתניהו בתיק 4000. י"ג), לפני ואחרי. לא סתם התייעצתי עם עורך דין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר