"אפילו הייתי במימונה"

הדר מוכתר: שתולה של נתניהו או פעילה של יאיר לפיד?

מתנגדיה של מקימת מפלגת צעירים בוערים שמפתיעה בסקרים עם 1.5% תמיכה, מאשימים אותה כי היא ממומנת על ידי נתניהו • בימין טוענים מנגד כי היא פעלה בעבר עבור מפלגת יש עתיד • כך היא הגיבה (פוליטי)

(צילום: אולפן כיכר השבת)

הדר מוכתר, שהקימה את מפלגת 'צעירים בוערים' למרות שהיא עצמה לא יכולה לרוץ לכנסת, וכבר מקבלת 1.5 אחוזי תמיכה בסקרים, מותקפת מכל הכיוונים.

היא מנסה כל הזמן להדוף את הטענות כי היא מקבלת מימון מאחת המפלגות הקיימות, כאשר עד כה האשימו אותה משמאל כי היא פועלת מטעם הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו.

(מתוך התוכנית הכלכלית)

תפנית מפתיעה בעלילה, כאשר בימין גילו כי היא הייתה בעבר פעילה של מפלגת יש עתיד בראשות לפיד, ואף הייתה קשורה להקמת תאי צעירים של המפלגה.

בעקבות הביקורת הרבה נגדה בטוויטר וההתעסקות בשאלת ההזדהות הפוליטית שלה, כתבה הדר מוכתר כי הייתה במספר מפלגות בעבר, למרות גילה הצעיר.

"ספויילר: שקלתי להתפקד לליכוד. אירגנתי מפגש ליש עתיד. הייתי במפגש פעילים של גדעון סער (יש לי תמונה איתו בפייסבוק). הציעו לי להתמודד בפרמירייז בעבודה ואפילו הייתי במימונה של מפלגת העבודה. עוצמה יהודית רצו שאנהל להם את המחוז מרכז (דיברתי עם בן גביר בטלפון). וגם ניפגשתי עם המנכלית של כחול לבן. כולם אותו דבר", כתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר