אחרי ראש השב"כ

יו"ר ועדת חוץ וביטחון מאשים: "נתניהו פגע בביטחון ישראל"

ח"כ בן ברק הגיב לדברי ראש השב"כ שטען כי השסע בחברה מאיים על ביטחון המדינה, והאשים את ראש הממשלה לשעבר: "מסתכלים מבחוץ על ההתפוררות הפנימית שלנו" (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק מיש עתיד, תמך היום (ראשון) בדבריו של ראש שב"כ רונן בר, שטען כי השיח המשסע בחברה הישראלית מעודד את המחבלים ואת ארגוני הטרור.

בריאיון ב-103FM הוא טען כי כשארגוני הטרור מסתכלים מבחוץ על "ההתפוררות הפנימית, הפגיעה בחוסן, החברתי והלכידות שלנו" הם חושבים, "'לא צריך לעשות הרבה, אנחנו רק נזין את זה קצת והם יעשו את העבודה בשבילנו'".

"בשנתיים האחרונות יש אנשים בכירים שאומרים בגלוי שהבעיה שלנו היא לא איראן ולא חיזבאללה ולא חמאס, אנחנו יודעים להתמודד עם כל האיומים שמסביבנו בצורה יחסית טובה, אך עומדים כל פעם מחדש מול חוסר היכולת שלנו לייצב את המערכת הפנימית".

בהמשך, חבר הכנסת בן ברק האשים את יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בשיסוע החברה הישראלית, וטען: "לפני כמה שנים היה אדם אחד במדינת ישראל שהיה בעמדת כוח מאוד גדולה, שהבין שהוא מסתבך והחליט שכל הדרכים כשרות כדי להציל את עצמו. ראינו תהליך מדורג של פגיעה בבתי המשפט ובפרקליטות. אז כן – אני חושב שנתניהו פגע באחידות שלנו ובחוסן הלאומי שלנו".

כאשר נשאל האם לתפיסתו ראש השב"כ התבטא באופן פוליטי, השיב: "הוא אמר שעל סמך המודיעין שיש לו והחקירות שחוקרים את המחבלים שתופסים, הוא מבין שחלק מהמוטיבציות של הטרוריסטים נובעות מההבנה שלהם שיש פה תהליך של התפוררות – ואם הוא התחיל, אז הם רוצים לעזור לו להתפתח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר