מתקפה חריפה

הנכד של בן גוריון מגיב לבן גביר: "יבחוש בן שלולית, פירומן"

בעקבות תשדיר בחירות שבו השווה עצמו לראש הממשלה הראשון, הותקף חבר הכנסת איתמר בן גביר מילולית בידי הנכד יריב בן אליעזר (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בן גביר ובן אליעזר (צילום: Yonatan Sindel, Moshe Shai/Flash90)

יריב בן אליעזר, נכדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון תקף היום (שלישי) בחריפות את יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר, לאחר שזה יצא עם סרטון בחירות שבו השווה עצמו לבן גוריון.

בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 אמר בן אליעזר: "התשדיר הוא נלעג, מכיוון שלא יכול כל יבחוש בן שלולית להתחזות לאדם שהוא אישיות ברמה בינלאומית, מענקי הדור. שיבוא ויצטט את מגילת העצמאות, נעשה שוויון בין כל התושבים לפי גיל, מין, עדה, מוצא, לאום, חינוך ותרבות. זה מה שסבי אמר, ושלא יוציא קטעים הפירומן הזה, קטעים קטנטנים מסבי ויוציא אותם מהקשרו".

עוד זעם הנכד: "אם היה עושה את זה מישהו שקרוב בדעותיו לסבי, ניחא. אבל הבן אדם הזה הוא בצד הקיצוני ביותר לסבי. איך הוא יכול לעשות את זה? הוא שלקח והראה לכולם את הסמל של המכונית של רבין ואמר 'עוד נגיע אליו', ועכשיו הוא אומר 'רבין לא אויב אבל הוא הזיק למדינת ישראל', מי אתה בכלל? אני לא מתכונן לעשות כלום. אני בז לו, אני לא צריך להתעסק עם כל טמבל שרוצה להיכנס לפוליטיקה. אני בטוח שלא תהיה ממנו הערת שוליים בספרי ההיסטוריה, אז שלא יצטט את סבי".

תגובת איתמר בן גביר: "סבו של יריב בן אליעזר מתהפך בקברו, לשמוע את נכדו תומך במנסור עבאס ויוצא נגדי. במדינה נורמלית היו פוסלים את האחים המוסלמים. האמירות של בן גוריון אז, היו מביאות גינוי מהשמאל של היום. מדינת ישראל קמה בזכות אלו שהאמינו בזכותנו על הארץ הזו ונופפו בתנ"ך כ"קושאן". לא נתנצל על שאנחנו מאמינים בערכים שהובילו להקמת המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר