"התעללות נפשית"

מפיק לקחים? נפתלי בנט בביקורת עוקצנית על איילת שקד

רגע לפני סגירת הרשימות ופחות מ-50 יום לבחירות, התייחס בנט לממשלה בראשותו, ולא הסס מלבקר ברומז את שותפתו לשעבר • הציטוטים (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בנט ושקד, בימים אחרים (צילום: Flash90)

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט עקץ היום (רביעי) ומתח ביקורת מרומזת על שותפתו עד לא מכבר איילת שקד. הוא התייחס לדבריה על הממשלה האחרונה, כי היו טעות, ואמר: "מי שחושב שהקמת הממשלה היתה טעות נמצא בפוסט טראומה. חובה להקים את הממשלה הבאה במודל של הממשלה בראשותי".

את הדברים אמר ראש הממשלה לשעבר בחנוכת בית "פנימה" בלוד. "לפני שנה ורבע קיבלתי החלטה, להעדיף את המדינה על פני הבייס, קבוצת ההתייחסות הפוליטית המיידית שלי, ולהקים ממשלה בישראל", פתח בנט.

"שילמתי על כך מחיר אישי ומשפחתי כבד. אני מבקש לומר בצורה הכי ברורה: ההחלטה שלי להקים ממשלה בישראל היתה ההחלטה הטובה ביותר והציונית ביותר שקיבלתי בחיי.

בשלב הזה מתח ביקורת מרומזת על שקד. "נדמה לי, ואני אומר זאת בצער, שחלק מאלו שאומרים כעת שזו היתה טעות, פשוט נמצאים בפוסט טראומה. הם מורתעים, רמוסים וכתושים. אני לא שופט אותם ואני לא כועס. אני ראיתי בעיני וחוויתי על בשרי את המכונה שמחצה אותם. יום אחרי יום. אחד אחרי השני. את המכבש".

עוד אמר: "חשיבה מעוותת כאילו החלטה פוליטית כזאת או אחרת היא עילה להתעללות נפשית בלתי פוסקת".

כזכור, ביום ראשון האחרון הודתה השרה שקד כי טעתה בקבלת ההחלטות בשנה האחרונה, עם המקת ממשלת בנט-לפיד-עבאס. "נכון, עשיתי טעויות", אמרה." אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר