"כולן עם כיסוי ראש"

הח"כ מ'יש עתיד' באמירות מקוממות נגד הדתיים לאומיים

סגן ראש השב"כ לשעבר שכבר נתפס בעבר במספר אמירות מקוממות, הצליח גם היום להרגיז את הציונות הדתית, בשל שלל אמירות בעיתיות שאמר היום בריאיון | לאחר מכן התברר כי העוזרת שלו לובשת חיג'אב (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רם בן ברק (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר ועדת חוץ וביטחון חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד, הצליח לעורר היום (שני) סערה בריאיון שנתן לרדיו צפון.

בן ברק תקף את 'הציונות הדתית' ואמר: "בן גביר רוצה, כדי לעורר פרובוקציות, שתהיה כאן אלימות, בן גביר רוצה לעודד פיגועים, הוא פרובוקטור. עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים אני מקווה שאנשים מבינים את זה".

עוד אמר בן ברק: "קשה לי להבין אנשים שמצביעים לו (בן גביר). אני חושב שזו מפלגה איומה ונוראה, אתה רואה את מספר 11 שלו, אבי מעוז. המפלגה הזו היא מפלגה מסוכנת ואנטי דמוקרטית. היא רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו".

לאחר הסערה שיצרו דבריו, בן ברק ניסה להסביר ואמר: "בואו נרגיע את הציניות והתייפייפות - אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואני מכבד את כל מי שמבחירה מחליט לנהוג כך או אחרת, זכותו - איש באומנותו יחיה. כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ'-בן גביר זה יהיה בכפייה. הניסיונות לרכב על אמירה כזאת או אחרת לצרכי בחירות היא נלוזה".

לאחר דבריו המקוממים התברר כי לבן ברק יש עוזרת צמודה שלובשת חיג'אב, מה שהרגיז עוד יותר את המבקרים אותו.

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שבן ברק נתפס באמירות בעיתיות, רק לפני זמן מה הוא אמר על נתניהו כי יש לו בעיות נפשיות - והוא נאלץ להתנצל על האמירה הזו. וכן השמיץ לפני כשנתיים את הציבור החרדי, שבגלל היותו של ליצמן שר הבריאות, חסידי גור מועדפים על פני כלל האזרחים, כך שרק מהם נחסכת ההמתנה במסדרונות בתי החולים, כאשר שבועות לפני כן, הוא התבטא על הימין ואמר: "אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים" .

הציונות הדתית פנתה לראש הממשלה וראש המפלגה של בן ברק - יאיר לפיד ודרשה מלפיד לגנות את דבריו; "עוד ח"כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה. אותו ציבור שבן ברק מכנה כמסוכן ואנטי דמוקרטי, הוא זה שתורם תרומה משמעותית למדינת ישראל וביטחונה כולל אחוז השירות הגבוה ביחידות לוחמות בצה"ל, ולצערנו גם בבתי העלמין. לפיד צריך לגנות מיד את האמירה הזו ולהתנצל בפני הציבור הדתי לאומי".

ראש המפלגה סמוטריץ', הגיב ואמר כי "יש גבול להסתה, להפחדה ולהשחרה גם בקמפיין בחירות. אני מצפה ממך להתנער ולגנות מייד את דבריו הנלוזים של רם בן ברק שלוקח ציבור שגם אתה יודע שמוביל בכל התחומים במדינת ישראל. ציבור שהוא מלא אור, מלא עשייה, מלא אחריות, מלא חסד, מלא מעורבות בצבא, בכלכלה, בחינוך, בחברה, בהתיישבות, בציונות, בתורה. מחשיך אותו ומהלך אימים על החברה הישראלית. שים סוף לשקרים ותנהל קמפיין בחירות ממלכתי".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב בחריפות לדבריו של בן ברק: "רם בן ברק שהכניס לתוך קודש הקודשים של מדינת ישראל בוועדת חוץ וביטחון עוזרת תומכת חמאס, לא יכול לדבר על הקצנה דתית כשבמשרדו ובממשלתו שולטים האחים המוסלמים. כל מטרתו של רם בן ברק נועדה לשסות ולפלג את הציבור, תוך גזענות ואנטישמיות שצריכים לחלוף מהעולם. על אפו וחמתו של רם בן ברק נשים שחובשות כיסוי ראש, יהיו בכל מקום במדינה ובכל תפקיד במגזר הציבורי והפרטי, של נעליך מעל רגליך".

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) נמסר גם כן בתגובה לדבריו של בן ברק: "רם בן ברק נמצא במפלגה שמתנהלת בסגנון צפון קוריאה, שרמסה כל נורמה דמוקרטית גם בכנסת ובממשלה, השתיקה את האופוזיציה ופנתה בבקשה לסגור כלי תקשורת שאינם לרוחה. נדרשת מידה רבה של תעוזה וחוצפה כדי שרם בן ברק ידבר על מפלגות אנטי-דמוקרטיות". עוד הוא הוסיף כי "בנוסף, הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג'אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות שביס בעבודתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר