תרוץ עד הסוף?

שקד: "נתניהו, דרעי, סמוטריץ' - תבינו. אנו רצים עד הסוף"

איילת שקד מבהירה כי היא רצה עם הסוף עם מפלגת הבית היהודי וטוענת כי "הדבר הזה מפחיד את סמוטריץ', דרעי ונתניהו. הם מפחדים, אז הם משקרים" (פוליטי)

(צילום: פלאש 90)

שרת הפנים איילת שקד מבהירה היום (שישי) בתגובה לדיווחים כי היא תפרוש מהמירוץ בתמורה לתפקיד, כי היא מתמודדת עד הסוף. לטענתה, זה מפחיד את נתניהו, דרעי וסמוטריץ'.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה שקד: "נתחיל מהסוף: אני רצה עד הסוף, ב-1 בנובמבר אכניס לקלפי את הפתק ב', עליו הכיתוב "הבית היהודי בראשות איילת שקד". לא רק אני אעשה זאת, אלא גם כל אחד ואחת מהנציגים ברשימה המצוינת שלנו, וכך גם אלפי הפעילים שלנו, וגם 200 אלף אזרחים ואזרחיות. והדבר הזה מפחיד את סמוטריץ', דרעי ונתניהו".

"הם מפחדים, אז הם משקרים".

היא הסבירה כי "סמוטריץ' מפחד שהבית היהודי ייכנס לכנסת ולממשלה הבאה. הוא מפחד - כי הוא רוצה להיות הנציג היחיד של ציבור גדול ומיוחד, של הציונות הדתית ולא רוצה שיהיו נציגים מתונים יותר. הוא מפחד כי הוא רוצה ממשלת ימין רעועה ולא יציבה, של 61 מנדטים".

"החלום של סמוטריץ זה לשלוט בנתניהו, לסחוט את הליכוד עד הסוף. זה לא רק תיקים ותקציבים, זה גם להסיט את נתניהו - שתמיד הקפיד לנהל מדיניות בטחון זהירה - למדיניות מסוכנת שתדרדר אותנו למלחמות מיותרות".

"ולכן סמוטריץ' ממציא שקרים על כך שאני אפרוש "בתמורה לתפקיד". שקר מוחלט שהוא מכר היום לכמה ערוצי חדשות. לא התפקידים חשובים לי - אלא היכולת להשפיע על מדיניות הממשלה. וזה מה שעשיתי כל השנה האחרונה, במחיר אישי כבד".

לדבריה, "דרעי מפחד שהבית היהודי תיכנס לכנסת ולממשלה הבאה. הוא מפחד, כי ברצונו לחזור לשלוט במשרד הפנים והדתות ולנהל דרכו מדיניות שמאל כלכלית ולשלוט ברבנות ובכל מוסדות הדת. סמוטריץ הרי מוכן לתת לו הכל. "כשש"ס נמצאת עם נתניהו היא הופכת אותו לשמאלן חברתי" - את זה אמר דרעי עצמו".

"נתניהו מפחד מהבית היהודי, כי הוא זוכר טוב מאוד שאני הייתי הסמן הימני בממשלות בהן כיהנתי. כשהבאתי ב-2018 הצעת חוק יסוד: החקיקה עם פסקת התגברות ב-61 מנדטים, נתניהו התנגד ואמר "צריך להעביר את החקיקה בהסכמה רחבה", והלך להתייעץ עם נשיאת בית המשפט".

"כאשר הבאתי את אותה חקיקה, שוב, להצבעה ב-2020, נתניהו נכנע לגנץ ומנע את מעבר החוק. גם ש"ס התנגדה לחקיקה הזאת, אגב. נתניהו זוכר שהחל מ-2014 מנעתי את המשך שחרור המחבלים הסיטונאי שהוא הוביל בעסקאות אומללות שהביאו עלינו עוד טרור ואת יחיא סינואר כשליט בעזה".

היא טוענת, "נתניהו מפחד, אז הוא מפעיל ספינים ללא הפסקה. איילת תפרוש, "תגידו בכל ראיון: איילת. לא. עוברת".

"נתניהו, דרעי, סמוטריץ' - תבינו: אנחנו רצים עד הסוף. אין ממשלה בלעדינו, אין ממשלת ימין יציבה בלי הבית היהודי. יש פה ציבור ענק שמחפש ייצוג אמיתי לציונות הדתית ולימין הלאומי. ציבור שמחפש מנהיגים ערכיים וביצועיים, ולא מנהיגים שמתקפלים מול כל טיפת לחץ. ציבור שרוצה מלחמה שיטתית ביוקר המחייה ולא הבטחות נבובות על תלושי מזון. ציבור שמאס בהלבנת הפנים, ציבור שלא מקבל את הרחקת הנשים ממוקדי הכח, ציבור שלא מוכן יותר לקבל ממשלות לא יציבות שבהן כל חבר כנסת עם האצבע על השאלטר".

"אותם מאות אלפים יכולים להפסיק לפחד. הבית היהודי תייצג אתכם נאמנה. יש רק דרך אחת להבטיח ממשלת ימין יציבה: להפסיק להתלבט - ולחזור הביתה, עם כל הלב שלכם".

שקד טוענת כי היא יכולה להביא 7 מנדטים. "בסקרים יש היום מאה אלף אנשים שאומרים שבוודאות יצביעו לבית היהודי. יש עוד מעל מאה וחמישים אלף איש שמתלבטים. חלקם אומרים שיישארו בבית, כי מאסו בהכל. חלקם אומרים שיצביעו למפלגות שמאל, לגנץ או לפיד כי לא מסוגלים לראות ממשלה עם בן גביר. חלקם פשוט מתביישים לומר: אנחנו מאמינים בבית היהודי".

"אם כל אחד מהמצביעים שלנו, אלה שמאמינים בדרך שלנו, שהלב שלהם איתנו - יביא איתו לקלפי עוד אדם, לא נגיע רק ל-4 מנדטים, אלא ל-7. וזה כבר מוביל אותנו לממשלת ימין של 65 מנדטים. אנחנו יכולים להקים ממשלת ימין יציבה, חזקה, שמושלת כיאות, עם אנשי ימין שלא נשלטים על ידי הקיצוניות. אם רק תצביעו ב' בקלפי, אין זו אגדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות